انتشار جزئیاتی جدید پیرامون Galaxy Buds Bean و افشای طراحی آن

چهارشنبه 20 فروردین 1399
موبايل
Galaxy Buds + Plus جدیدترین و بهترین هدفون کاملا بیسیم سامسونگ است. البته طراحی این هدفون کاملا شبیه به Galaxy Buds و IconX قبل آن بود.
Galaxy Buds + Plus جدیدترین و بهترین هدفون کاملا بیسیم سامسونگ است. البته طراحی این هدفون کاملا شبیه به Galaxy Buds و IconX قبل آن بود. حالا اما به نظر می رسد که تحولات عظیمی در جانشین آن هدفون ها به وجود آمده است.
به تازگی رندر هایی از هدفون های بعدی سامسونگ با نام Galaxy Buds Bean فاش شده که طراحی منحصر به فرد و رنگ های متنوع آن را نشان می دهد. هر یونیت، صدا را مستقیما به کانال گوش می فرستد و همه قطعات سخت افزاری هم در بخش بالایی گجت گنجانده شده است.
بنابر منابع مختلف که افشا کننده اطلاعاتی به نام Roland Quandt آن را نقل کرده، این هدفون های جدید شماره مدل SM-R180 دارند و با دو درایور عرضه می شوند. همچنین گفته می شود که این هدفون ها، همانند Galaxy Buds + PLUS از سه میکروفون استفاده خواهند کرد.
البته این هدفون های جالب هنوز در مرحله توسعه هستند، بنابراین ممکن است گنجایش دقیق باتری آن ها تغییر کند. Quandt اعلام کرده که هر یک از گوشی ها 2.8 سانتی متر خواهد بود، این یعنی اندازه آن ها از قبل هم کوچکتر شده و می توانند در گوش های کوچک هم جای بگیرند. اگر این محصول تا شروع تابستان آماده شود، ممکن است مراسم معرفی Galaxy Buds Bean با خانواده Galaxy Note20 همزمان برگزار شود.

نظرات کاربران در مورد انتشار جزئیاتی جدید پیرامون Galaxy Buds Bean و افشای طراحی آن


* الزامی
* الزامی