با پیش خرید Galaxy S20 + PLUS و Galaxy S20 Ultra یک Galaxy Buds + PLUS جایزه بگیرید.

دوشنبه 7 بهمن 1398
موبايل
گفته میشود که سری پرچمداران Galaxy S20 که بیست و دوم بهمن ماه معرفی خواهند شد، تا روز بیست و سوم اسفند ماه تنها برای پیش خرید در دسترس خواهند بود
گفته میشود که سری پرچمداران Galaxy S20 که بیست و دوم بهمن ماه معرفی خواهند شد، تا روز بیست و سوم اسفند ماه تنها برای پیش خرید در دسترس خواهند بود. حالا بر اساس جدیدترین اطلاعات، کسانی که Galaxy S20  + PLUS و Galaxy S20 Ultra را پیش خرید کنند، یک هدفون واقعا بیسیم Galaxy Buds+ هدیه خواهند گرفت. لازم به ذکر است که این هدفون نیز هنوز معرفی نشده و صحت این خبر در هاله ای از ابهام است.
البته این خبر توسط یک منبع قابل اطمینان و معروف به نام Evan Blass فاش شده که طی در یک توییت، تصویری به اشتراک گذاشته و این خبر را منتشر کرده است. این خبر شامل تصویری از S20+، S20 Ultra و +Buds میشود و طراحی های گذشته را تایید میکند.
البته هنوز هیچ خبر رسمی یا اطلاعات موثقی از سوی کمپانی سامسونگ درباره +Galaxy Buds منتشر نشده ولی به احتمال زیاد این هدفون های بیسیم را در کنار سه گانه پرچمدار سری S در روز بیست و دوم بهمن ماه مشاهده خواهیم کرد.
بنابر اطلاعاتی که اخیرا فاش شده، +Galaxy Buds طراحی هدفون های قبلی یعنی Galaxy Buds را حفظ خواهد کرد و از قابلیت ضد نویز فعال هم بی بهره خواهد بود. اما در عوض، باتری بزرگتری خواهند داشت.

نظرات کاربران در مورد با پیش خرید Galaxy S20 + PLUS و Galaxy S20 Ultra یک Galaxy Buds + PLUS جایزه بگیرید.


رامین
1398/11/16 19:49

میخرم قیمت


* الزامی
* الزامی