Galaxy Buds2 Pro با صدای Hi-Fi 24 بیتی و ANC رونمایی شد

پنج‌شنبه 27 مرداد 1401
موبايل
سامسونگ از گلکسی بادز 2 پرو رونمایی کرد
سامسونگ در سال  گذشته ایرفون Galaxy Buds2 TWS را معرفی کرد و امروز، این شرکت نسخه Pro را در رویداد Galaxy Unpacked خود دنبال کرد.
هدفون Samsung Galaxy Buds2 Pro TWS  پانزده  درصد کوچک‌تر از مدل‌های قبلی خود است تا تجربه استفاده طولانی‌مدت از آن را راحت‌تر کند.
هدفون ها طراحی آیرودینامیکی دارند و دارای یک سوراخ مخصوص دریچه و مشبک نازل برای جریان هوای موثر هستند. Buds2 Pro از سیستم سه میکروفون بهره می برد و دارای شیشه جلوی منبسط شده ای است که بیش از دو برابر اندازه Galaxy Buds Pro برای به حداقل رساندن صدای مزاحم است.
Samsung Galaxy Buds2 Pro دارای سیستم حذف نویز فعال هوشمند پیشرفته (ANC) است که برای کاهش سه دسی بل بیشتر از Galaxy Buds Pro تبلیغ شده است. TWS همچنین با Voice Detect عرضه می‌شود که به محض شروع صحبت در خیابان با شخصی، صدای شما را تنظیم می‌کند تا بتوانید پاسخ او را بشنوید. این ویژگی همچنین Buds2 Pro را از حالت ANC به حالت Ambient تغییر می‌دهد تا به تقویت مکالمه کمک کند.
Galaxy Buds2 Pro دارای درایورهای 10 میلی متری در هر جوانه است و دارای صدای Hi-Fi 24 بیتی است تا صدایی ثابت و باکیفیت را در حین پردازش برای صدای واضح تر و غنی تر ارائه دهد. جوانه ها از صدای 360 درجه پشتیبانی می کنند تا تجربه ای فراگیرتر و واقعی تر ارائه دهند و از فناوری Dolby Head Tracking برای تقلید از تجربه صدای سینمایی استفاده می کنند.
Samsung Galaxy Buds2 Pro می تواند با گوشی موبایل ، تبلت، ساعت هوشمند، رایانه شخصی و تلویزیون هوشمند شما کار کند. سامسونگ همچنین کلید Buds Audio Switch، Easy Pair و Bluetooth Info Sync را برای اتصال Buds2 Pro به تلویزیون سامسونگ یا گلکسی بوک برای انتقال یکپارچه گسترش داده است. Buds2 Pro همچنین از SmartThings Find پشتیبانی می کند، به این معنی که وقتی هدفون خود را پشت سر می گذارید، حتی در حالت آفلاین، در دستگاه گلکسی خود مطلع خواهید شد.
Samsung Galaxy Buds2 Pro دارای یک باتری 61 میلی آمپر ساعتی در هر جوانه ای است که تبلیغ می شود تا پنج ساعت با ANC روشن و هشت ساعت بدون آن پخش شود. کیس شارژ انرژی را از طریق درگاه USB-C تامین می کند و یک باتری 515 میلی آمپر ساعتی دارد که می تواند کل زمان پخش را تا 29 ساعت افزایش دهد. همچنین می‌توانید قاب را با شارژر بی‌سیم دارای گواهی Qi پر کنید.
سایر ویژگی های برجسته Samsung Galaxy Buds2 Pro شامل اتصال بلوتوث 5.3، تنظیم AKG و مقاومت در برابر آب IPX7 است.
هدفون Samsung Galaxy Buds2 Pro TWS 230 یورو / 230 دلار قیمت دارد و دارای سه رنگ گرافیتی، سفید و بنفش بورا است. پیش‌سفارش‌ها اکنون باز است و فروش آن از 26 آگوست آغاز می‌شود.
مشتریانی که Galaxy Buds2 Pro را از قبل رزرو کنند، یک شارژر بی سیم رایگان، تا 75 دلار تخفیف با معامله واجد شرایط، و 30 دلار اعتبار سامسونگ دریافت خواهند کرد.

نظرات کاربران در مورد Galaxy Buds2 Pro با صدای Hi-Fi 24 بیتی و ANC رونمایی شد


* الزامی
* الزامی