طراحی، رنگ ها و طراحی کیس شارژر هدفون ها بیسیم Galaxy Buds Live لو رفت

جمعه 27 تیر 1399
گجت ها
فروردین امسال، برای اولین تصاویری از هدفون کاملا بیسیم لوبیا شکل سامسونگ با نام Galaxy Buds Live منتشر شد
فروردین امسال، برای اولین تصاویری از هدفون کاملا بیسیم لوبیا شکل سامسونگ با نام Galaxy Buds Live منتشر شد و حالا چندین رندر جدید توسط Evan Blass در فضای مجازی منتشر شده که رنگ Mystic Bronze از این هدفون ها را به نمایش می گذارد.
از این تصاویر میتوان دید که Buds Live در بخش بیرونی خود دو میکروفون و یک شیار دارد و همچنین رنگ آمیزی آن هم براق است. بخش درونی این گجت ها در تصاویر نشان داده نشده ولی بنابر اخباری که تاکنون فاش شده، این هدفون ها از گوشی سیلیکونی که به حبس صدا کمک میکرد، استفاده نمی کنند.
تصویر دیگری این هدفون ها را در سه رنگ به نمایش می گذارد. به نظر می رسد که درون کیس ها هدفون ها یک نوار پلاستیکی کار شده و همچنین دو چراغ LED را می توان در کیس دید که یکی در بخش داخلی و کنار هدفون ها قرار دارد و دیگری در بخش بیرونی و جلوی کیس می باشد.
شایعات حاکی از آن است که Galaxy Buds Live ماه آینده معرفی خواهد شد و قیمت آن هم زیر 150 دلار خواهد بود. برخی انتظار دارد که ساعت هوشمند Galaxy Watch3 هم همراه با این گجت معرفی شوند ولی اگر چنین اتفاقی نیفتاد. میتوان انتظار داشت که هر دو گجت به همراه سری پرچمدار Galaxy Note20 در پانزدهم مرداد ماه معرفی شوند.

نظرات کاربران در مورد طراحی، رنگ ها و طراحی کیس شارژر هدفون ها بیسیم Galaxy Buds Live لو رفت


* الزامی
* الزامی