Galaxy Buds Pro با سیستم ضد نویز هوشمند از راه رسید.

جمعه 26 دی 1399
گجت ها
در کنار سه پرچمدار جدید سری S، سامسونگ Galaxy Buds Pro خود را هم معرفی کرد که در واقع قرار است هندزفری بیسیم پرچمدار جدید این کمپانی باشد.
در کنار سه پرچمدار جدید سری S، سامسونگ Galaxy Buds Pro خود را هم معرفی کرد که در واقع قرار است هندزفری بیسیم پرچمدار جدید این کمپانی باشد. این طراحی از زبان طراحی Galaxy Buds+ سال گذشته استفاده می کنند، ولی از آرگونومیک بهتر و عمر باتری بهتری بهره مند هستند. در کنار آن گفته شده که کیفیت صدای خروجی آن ها بیشتر شده و سیستم ضد نویز Buds Live را هم در خود دارند.
Galaxy Buds Pro ووفرهای 11 میلی متری برای صدای عمیق تر دارد و برای صدای زیر بهتر، توییتر های 6.5 میلی متری هم در آن استفاده شده است. سامسونگ اعلام کرده که این سیستم کیفیت صدا را تا حد زیادی بهبود می بخشد و حتی در مقایسه با Galaxy Buds+ هم صدای بهتری را ارائه خواهد داد.
علاوه بر این، Buds Pro در بخش برقراری تماس هم بهبودهای قابل توجهی داشته است. در این گجت یک بخش Voice Pickup Unit قرار گرفته که صدای کاربر را بهتر انتقال می دهد و برای جداسازی صدای کاربر از محیط، سه میکروفون هم در آن قرار گرفته است. یکی از این میکروفون ها، نسبت سیگنال به نویز بالایی دارد تا در صدای محیط به شما کمک کند. همچنین این هدفون های کاملا بیسیم جدید سامسونگ از تکنولوژی جدید Wind Shield هم استفاده می کند که در هنگام تماس در محیط باز و هنگام دوچرخه سواری صدای کاربر را بی نقص انتقال می دهد.
صد البته سیستم نویز هم در این هندزفری به کار رفته و سامسونگ مدعی است که می تواند 99 درصد از صدای محیط را حذف کند. این سیستم ضد نویز کاملا متغیر و هوشمند است. این یعنی می توانید میزان آن را تغییر دهید و اگر می خواهید با کسی صحبت کنید، می توانید صدای محیط را تا 20 دسیبل افزایش دهید. نکته جالب اینجاست که هدفون ها به حدی هوشمند هستند که می توانند خودشان این کار را بکنند. این میکروفون ها همیشه آمده هستند تا شما صحبت کنید. اگر حرف بزنید، قابلیت Ambient Sound فعال می شود و صدای محیط را افزایش می دهد.
قابلیت جذاب دیگر این هندزفری Auto Switch نام دارد. شما می توانید دو دستگاه سامسونگ مثل تبلت و گوشی خود را به این گجت متصل کنید. به طور مثال اگر با تبلت در حال تماشای فیلم بودید و تلفن شما زنگ خورد، هندزفری به طور خودکار فیلم را متوقف می کند و به گوشی متصل می شود تا به آن جواب دهید! وقتی مکالمه تمام شد، Buds Pro به طور خودکار فیلم را پخش می کند تا تجربه ای لذت بخش را به شما ارائه دهد.
البته ماجرا به این ختم نمی شود، یک تکنولوژی 360 درجه Dolby Head هم در این گجت وجود دارد که شبیه به Spatial Audio اپل است. حالت Game Mode هم زمانی که کاربر به کمترین حد تاخیر نیاز داشته باشد، فعال می شود.
هر گوشی یک باتری 61 میلی آمپر ساعتی دارد که طبق ادعای سامسونگ می تواند تا 5 ساعت به طور بی وقفه موسیقی پخش کند. جالب اینجاست که این میزان با فعال بودن ANC است. اگر آن غیر فعال کنید عمر باتری به 8 ساعت می رسد. یک کیس 472 میلی آمپر ساعتی هم برای این هندزفری طراحی شده که میزان عمر باتری را به ترتیب 18 و 28 ساعت می کند. سیستم شارژ سریع این کیس باعث می شود که تنها با 5 دقیقه شارژ بتوانید 1 ساعت موزیک پخش کنید.
Galaxy Buds Pro در رنگ های نقره ای، بنفش و مشکی عرضه خواهند شد و از امروز 26 دی ماه نیز با قیمت 230 یورو برای اروپا و 200 دلار برای آمریکا پیش فروش می شود.


مشاهده قیمت به روز انواع هدست بلوتوث در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد Galaxy Buds Pro با سیستم ضد نویز هوشمند از راه رسید.


* الزامی
* الزامی