با قیمت و مشخصات گوشی پرچم دار Huawei P40 Pro + Plus آشنا شوید

شنبه 9 فروردین 1399
موبايل
هوآوی گوشی با امکانات و پرچم دار پی 40 پرو پلاس را البته با قیمتی بالا معرفی کرد
اگر بخواهیم  Huawei P40 Pro + Plus  را معرفی کنیم، باید بگوییم که این دستگاه یک پله از P40 Pro بالاتر است. بزرگترین ارتقای این دستگاه در دوربین های تله فوتو است. هواوی همچنین در سرعت شارژ بیسیم هم رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرده که به راستی تحسین برانگیز است.
مدل Plus از مدل P40 Pro  یک دوربین پریسکوپ دارد که با فاصله کانونی 240 میلی متری، تقریبا دو برابر فاصله کانونی 125 میلی متری P40 Pro است. پشتی این لنز یک سنسور 8 مگاپیکسلی تعبیه شده که البته لرزشگیر اوپتیکال هم دارد. این بلند ترین لنزی است که یک شرکت توانسته در یک اسمارت فون جای دهد، اما هواوی برای دستیابی به این امر از طراحی خاص و منحصر به فردی استفاده کرده است.
 P40 Pro + Plus  یک دوربین تله فوتو دیگر هم دارد که فاصله کانونی اش 80 میلی متر است تا شکاف ایجاد شده بین دوربین تله فوتو شدید و دوربین اصلی را پر کند. این قابلیت، انعطاف پذیری بسیار خوبی به کاربر می دهد و او را قادر می سازد تا در فواصل مختلف عکس هایی با کیفیت ثبت کند. 
 P40 Pro + Plus  همچنین اولین اسمارت فونی است که می تواند به صورت شارژ بیسیم با توان 40 واتی شارژ شود. البته مدل های تئوریکی توسط سایر رقبا دیده بودیم ولی هواوی اولین شرکتی است توانسته آن را به صورت رسمی به تولید انبوه برساند. شارژ کابلی برای پر کردن باتری 4200 میلی آمپر ساعتی دستگاه هم با توان 40 واتی انجام می شود. لازم به ذکر است که امکان شارژ معکوس بیسیم هم برای این دستگاه وجود دارد. 
این دستگاه درست مثل برادرانش از چیپست Kirin 990 5G و 8 گیگابایت رم استفاده می کند، ولی حافظه داخلی آن 512 گیگابایت است. 
هواوی همچنین بدنه بیرونی دستگاه را نیز ارتقا داده و آن را به سرامیک مداومی مجهز کرده که بنابر ادعای کمپانی سازنده به اندازه یاقوت مقاوم است. تولید این سرامیک به 5 روز پخت در کوره نیاز دارد و با ماشین های خاصی بریده شده تا خمیدگی های بی نظیر دستگاه انجام شود. این دستگاه در رنگ های سفید و مشکی روانه بازار خواهد شد و مقاومت در برابر آب IP68 هم دارد. 

باقی مشخصات فنی این دستگاه با نسخه پرو مشابه است، از جمله یک سنسور عظیم برای دوربین اصلی با اندازه 1/1.28 اینچ و رزولیشن 50 مگاپیکسلی با فیلتر رنگ RYYB و پوشش 100 درصدی تشخیص فاز. یک دوربین فوق عریض 40 مگاپیکسلی هم در بخش پشتی تعبیه شده و یک سنسور دمای رنگ و ToF 3D هم در ساختمان دوربین قرار گرفته است. 
  P40 Pro + Plus  همان نمایشگر 6.58 اینچی OLED با نرخ ریفرش 90 هرتزی برادرش را دارد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی درون حفره نمایشگر هم توسط یک اسکنر چهره مادون قرمز همراهی می شود و می تواند ویدیو 4K باسرعت 60fps هم ضبط کند. یک اسکنر اثر انگشت هم زیر نمایشگر تعبیه شده که 30 درصد بزرگتر از نسل قبلی و از آن سریعتر است. 
از نظر قیمت هم باید بگوییم که همین نسخه 8/512 گیگابایتی این دستگاه با برچسب قیمت 1399 یورو و از نوزدهم فروردین ماه به دست مشتریان خواهد رسید. 


مشاهده لیست قیمت به روز و آنلاین گوشی موبایل در بازار ایران





نظرات کاربران در مورد با قیمت و مشخصات گوشی پرچم دار Huawei P40 Pro + Plus آشنا شوید


* الزامی
* الزامی