نسخه سبز رنگی از P40 Pro هواوی دیده شد.

شنبه 5 بهمن 1398
موبايل
دو هفته گذشته، پر از شایعات و اخبار متنوع پیرامون سه پرچمدار جدید P40 هواوی بود. روز گذشته، اولین تصاویر زنده از P40 Pro این خانواده در فضای مجازی منتشر شد
دو هفته گذشته، پر از شایعات و اخبار متنوع پیرامون سه پرچمدار جدید P40 هواوی بود. روز گذشته، اولین تصاویر زنده از P40 Pro این خانواده در فضای مجازی منتشر شد و حالا رندر جدیدی از همین دستگاه از طریق Evan Blast و حساب کاربری evleaks منتشر شده که رنگ سبز نعنایی جدیدی را نشان میدهد.
هفته گذشته بود که متوجه شدیم هواوی قصد دارد خانواده جدید سری P را با سه عضو معرفی و روانه بازار کند که P40، P40 Pro و P40 Premium نام دارند. یکی از اصلی ترین تفاوت ها بین این سه مدل، تعداد ماژول های دوربین در بخش پشتی آن هاست. نسخه Premium این مجموعه پنج دوربین دارد در حالیکه نسخه Pro از چهار لنز دوربین استفاده میکند.
انتظار میرود که دوربین اصلی یک لنز 52 مگاپیکسلی با اندازه سنسور 1/1.3 اینچی و فیلتر Quad Quad Bayer شانزده در یک دارد. یک دوربین cine با اندازه سنسور 1/.5 اینچی 40 مگاپیکسلی، یک دوربین پریسکوپ 8 مگاپیکسلی با زوم اوپتیکال 10 برابری و سنسور 3D ToF یا دوربین ماکرو هم در کنار دوربین اصلی قرار گرفته است.
گفته میشود که خانواده پرچمدار P40 هواوی، حوالی مارچ یا بهار سال آینده به بازار عرضه شود، بنابراین تا معرفی این محصول، زمان زیادی باقی است.

نظرات کاربران در مورد نسخه سبز رنگی از P40 Pro هواوی دیده شد.


* الزامی
* الزامی