شرکت سونی گزینه افزایش حافظه با USB را برای PlayStation 5 عرضه کرده است.

جمعه 27 فروردین 1400
گجت ها
سونی قرار است فردا اولین بروزرسانی نرم افزاری بزرگ خود را برای کنسول های PlayStation 5 منتشر کند و این بسته ویژگی های جدیدی به کنسول اضافه می کند که از جمله آن ها می توان به پشتیبانی از حافظه با USB اشاره کرد.
سونی قرار است فردا اولین بروزرسانی نرم افزاری بزرگ خود را برای کنسول های PlayStation 5 منتشر کند و این بسته ویژگی های جدیدی به کنسول اضافه می کند که از جمله آن ها می توان به پشتیبانی از حافظه با USB اشاره کرد.
با این قابلیت، کاربران می توانند با استفاده از یک کارت حافظه USB، بازی های خود را از PS5 انتقال دهند. در واقع کاربر نمی تواند از روی کارت حافظه بازی بریزد یا از روی آن بازی کند، بلکه می تواند از حافظه خارجی به عنوان یک بایگانی و آرشیو استفاده کند. با این قابلیت اگر در آینده باز هم به آن بازی نیاز داشتید، به جای دانلود دوباره می توانید آن را از حافظه به PS5 خود انتقال دهد
این قابلیت مدتی است که در PS4 وجود دارد و کاربران این کنسول حتی می توانند بازی را مستقیما از روی کارت حافظه اجرا کنند. حتی PS5 هم اجازه انتقال بازی های PS4 را از درایورهای حافظه خارجی داده است. فقط بازی های اصلی PS5 بودند که امکان انتقال آن ها به کارت حافظه خارجی نبود که با این بروزرسانی ممکن خواهد شد.
قابلیت مهم دیگر Share Play بین نسل هاست. حالا صاحبان PS5 می توانند دوستانی که PS4 دارند را به بازی دعوت کنند. این قابلیت به کاربران PS4 این اجازه را می دهد که به صورت ابری به جای شما بازی کنند. همچنین می توانید آن ها را دعوت کنید که همراه شما در بازی شرکت کنند. یا حتی می توانید نمایشگر خود را با آن شریک شوید که فقط تماشا کنند. البته دو قابلیت اول به اشتراک PlayStation Plus نیاز دارد ولی قابلیت سوم رایگان است.
حالا لیستی از دوستانی که قابلیت ملحق شدن به بازی رو دارند در هر دو نسل کنسول به نمایش در می آیند تا پیدا کردن و ملحق شدن به بازی ها ساده تر شود.
دیگر تغییراتی که این بسته بروزرسانی ایجاد می کند، بهبود Game Base است و این انتقال بین دوستان و شرکا را ساده تر می کند، قابلیت غیر فعال کردن سریع چت یا تنظیم صدای دیگر بازیکنان، پیش دانلود آپدیت ها برای بازی ها برای بازی کردن به محض انتشار، زوم در اسکرین، قابلیت محدودسازی اتوماتیک نمایشگر عکس ها و ویدیوها از تروفی ها تا فقط تروفی های پر اهمیت مثل طلا و پلاتین به نمایش در آیند و هم چنین اسکرین جدید Trophy Stats، از جمله قابلیت های جدید این بسته است.
در آخر، سونی خبر از تغییراتی در PlayStation App برای نسخه اندروید iOS داده است که قرار است تا هفته های آتی منتشر شود. این قابلیت شامل قابلیت پیوستن به بازی چندجانبه با اپلیکیشن، مدیریت حافظه کنسول، مقایسه تروفی ها با دوستان و فیلتر کردن و سازمان دهی بازی ها و محصولات PlayStation Store.



مشاهده قیمت به روز انواع کنسول بازی و PS5  در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد شرکت سونی گزینه افزایش حافظه با USB را برای PlayStation 5 عرضه کرده است.


* الزامی
* الزامی