پوستر رسمی Galaxy S20 Ultra رونمایی شد؛ شارژر 45 واتی درون جعبه تایید شد.

دوشنبه 21 بهمن 1398
موبايل
حال که تا مراسم رونمایی از کهکشانی های جدید سامسونگ تنها یک روز باقی مانده، پوستر رسمی Galaxy S20 Ultra 5G سامسونگ منتشر شده است.
حال که تا مراسم رونمایی از کهکشانی های جدید سامسونگ تنها یک روز باقی مانده، پوستر رسمی Galaxy S20 Ultra 5G سامسونگ منتشر شده است. این پوستر اطلاعات خاصی فاش نمی کند ولی طراحی های فاش شده قبلی را تایید می کند.
با اینکه سامسونگ هیچ اطلاعاتی پیرامون مشخصات فنی Galaxy S20 Ultra 5G منتشر نکرده ولی از افشای اطلاعاتی قبلی می دانیم که این دستگاه از یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند.
با اینکه این دستگاه اولین محصول سامسونگ نیست که چنین سرعت شارژی دارد ولی اولین محصولی خواهد بود که شارژر 45 واتی را درون جعبه خود خواهد داشت. یک منبع قابل اعتماد به نام Roland Quant مدعی شده که Galaxy S20 Ultra 5G با شارژر سریع 45 واتی عرضه خواهد شد، در حالیکه نسخه های S20 و S20 Plus از آداپاتور های 25 واتی استفاده خواهند کرد.
سه گانه پرچمدار S20 همچنین با هدفون های سیمی USB-C ساخت AKG هم روانه بازار می شوند. دلیل استفاده از این پورت این است که سامسونگ دیگر جک هدفون 3.5 میلی متری را در پرچمداران خود تعبیه نمی کند. برای اطلاع از مشخصات فنی کامل و مشاهده طراحی و ویژگی ها، باید یک روز دیگر تا مراسم اصلی صبر کنید.

نظرات کاربران در مورد پوستر رسمی Galaxy S20 Ultra رونمایی شد؛ شارژر 45 واتی درون جعبه تایید شد.


* الزامی
* الزامی