انتشار بسته به روز رسانی جدید برای خانواده Galaxy S20

دوشنبه 26 اسفند 1398
موبايل
به تازگی خبر رسیده که سامسونگ بسته به روز رسانی جدیدی برای نسخه های بین المللی از Galaxy S20، Galaxy S20 Plus و Galaxy S20 Ultra که از چیپست Exynos 990 استفاده می کنند، منتشر کرده است.
به تازگی خبر رسیده که سامسونگ بسته به روز رسانی جدیدی برای نسخه های بین المللی از Galaxy S20، Galaxy S20 Plus و Galaxy S20 Ultra که از چیپست Exynos 990 استفاده می کنند، منتشر کرده است.
این بسته جدید با شماره مدل G98xFXXU1ATC1 و حجم 150 مگابایت می باشد. جزئیاتی از سطح تغییراتی که این بسته به وجود می آورد، در حال حاضر در دسترس نیست، ولی این را می دانیم که بسته امنیتی ماه مارس 2020 ضمیمه آن خواهد بود.
در حال حاضر، کمپانی سامسونگ این بسته به روز رسانی برای کاربران ساکن هند منتشر کرده، سایر کشور های جهان هم به زودی از این آپدیت بهره مند خواهند شد.
اگر شما هم صاحب نسخه بین المللی از یکی از پرچمداران S20، S20 Plus یا S20 Ultra هستید، می توانید به صورت دستی هم این بسته را دریافت کنید. تنها کافی است به بخش تنظیمات رفته و از آنجا به منوی به روز رسانی نرم افزاری بروید. آدرس لاتین این کار هم Setting > Software update menu می باشد.
اما اگر بیرون از کشور هند زندگی می کنید و این بسته را دریافت کرده اید، می توانید در بخش نظرات تجربه خود را از دریافت این بسته به روز رسانی با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران در مورد انتشار بسته به روز رسانی جدید برای خانواده Galaxy S20


* الزامی
* الزامی