با قیمت و مشخصات گوشی بسیار قدرتمند سامسونگ Galaxy S20 Ultra آشنا سوید

چهارشنبه 23 بهمن 1398
موبايل
در مراسم معرفی پرچمداران جدید سامسونگ، دستگاهی معرفی شد که اولین محصول کلاس جدیدی از پرچمداران سامسونگ است که حتی از نسخه Plus هم بالاتر است.
در مراسم معرفی پرچمداران جدید سامسونگ، دستگاهی معرفی شد که اولین محصول کلاس جدیدی از پرچمداران سامسونگ است که حتی از نسخه Plus هم بالاتر است. ساختمان دوربین به کار رفته در Galaxy S20 Ultra تقریبا هیچ شباهتی با چیزی که در S20 و S20 Plus دیدیم ندارد و در اصل چندین قابلیت جدید در صنعت اسمارت فون و کهکشانی های سامسونگ می آورد.
دوربین اصلی، از یک سنسور عظیم 108 مگاپیکسلی استفاده می کند. با استفاده از تکنولوژی ادغام پیکسل 9 در 1، این دوربین خروجی های 12 مگاپیکسلی ارائه می دهد که اندازه پیکسل 2.4 میکرو متری دارد و قول ارائه سطح جدیدی در عکسبرداری در محیط های تاریک داده است. این دوربین لرزشگیر اوپتیکال و دیافراگم f/1.8 هم دارد.
این اسمارت فون می تواند ویدیو 8K ضبط کند تا کاربر آن را در YouTube آپلود کرده و با معدود کسانی که تلویزیون 8K دارند به اشتراک بگذارند. با قابلیت Super Steady 2.0، ثبات بسیار بالایی در دستگاه وجود دارد و سامسونگ قول "فیلم برداری در سطح حرفه ای" داده است.
دوربین تله فوتو هم از اولین لنز پریسکوپ سامسونگ استفاده می کند. این دوربین از یک سنسور بزرگ 48 مگاپیکسلی بهره می برد که تکنولوژی ادغام پیکسل 4 در 1 دارد و خروجی های 12 مگاپیکسلی ارائه می کند. سامسونگ اعلام کرده که این دوربین زوم هیبرید اوپتیکال 10 برابری دارد و Super Resolution Zoom آن هم می تواند تا 100 برابر زوم کند. این لنز پریسکوپ همچنین از لرزشگیر اوپتیکال نیز بهره مند است.
دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور DepthVision هم در این ساختمان دوربین وجود دارد. همچنین قابلیتی به نام Single Take هم وجود دارد که با همه دوربین ها به صورت همزمان عکسی ثبت می کند و با استفاده از هوش مصنوعی بهترین تصویر را نگه می دارد.
دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی بخش جلویی، دیگر نکته هیجان انگیز این دستگاه است. این سنسور قدرتمند با استفاده از فرآیند ادغام پیکسل 4 در 1، خروجی 10 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 1.4 میکرو متری دارد. این ویژگی کیفیت تصاویر خروجی نسبت به S20 و +S20 را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد. این بیشترین رزولیشن دوربین سلفی است که تاکنون در یک اسمارت فون گنجانده شده است.
در کنار این ویژگی های جذاب و خارق العاده، Galaxy S20 Ultra بزرگترین باتری در بین این مجموعه را هم دارد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این دستگاه با توان 45 واتی شارژ می شود، ولی سامسونگ فقط یک آداپتور 25 درون جعبه محصول قرار داده، بنابراین برای برخورداری از توان بیشتر باید شارژر مناسب را جداگانه خریداری کنید. شارژ بیسیم هم با توان 15 واتی انجام می شود.
خود دستگاه هم از نظر اندازه از برادرنش بزرگتر است و یک نمایشگر 6.9 اینچی را در خود جای داده است. این پنل Dynamic AMOLED مجوز +HDR10 را دریافت کرده و رزولیشن +1440p دارد. پشت این نمایشگر هم یک اسکنر اثر انگشت فراصوت قرار گرفته است. این نمایشگر هم مثل دو برادر کوچکتر با نرخ ریفرش 120 هرتزی و نرخ تماس 240 هرتزی عرضه می شود.
درست مثل مدل های پریمیوم، مدل Ultra هم بهترین کانفیگ ها را دریافت می کند: بالاترین نسخه از این دستگاه از رم 16 گیگابایتی استفاده می کند که برای اولین در جهان است و حافظه داخلی اش هم 512 گیگابایت می باشد. مدل پایه این محصول هم رم 12 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی دارد. البته شیار کارت حافظه microSD در این محصول هم فراموش نشده، ولی اگر بخواهید عکس های 108 مگاپیکسلی و ویدیو 8K ثبت کنید، حافظه 128 گیگابایتی دوام زیادی نخواهد آورد.
Galaxy S20 Ultra از همین امروز برای پیش خرید در دسترس است. نسخه 128 گیگابایتی 1400 دلار قیمت دارد، ولی اگر رم و حافظه داخلی بیشتری بخواهید، باید تا 1600 دلار هم هزینه کنید. این دستگاه در نسخه های 4G و 5G روانه بازار ها خواهد شد و تنها رنگ های در دسترس هم مشکی و خاکستری هستند.
اسمارت فون هایی که پیش فروش شده اند، تا اواخر اسفند ماه به دست مشتریان خواهد رسید و در کنار آن یک هدفون+Galaxy Buds هم به آن ها هدیه داده خواهد شد.



مشاهده قیمت به روز انواع گوشی های موبایل در بازار ایارن

نظرات کاربران در مورد با قیمت و مشخصات گوشی بسیار قدرتمند سامسونگ Galaxy S20 Ultra آشنا سوید


* الزامی
* الزامی