قیمت و تاریخ عرضه و موجود شدن گوشی های Galaxy S20 وS20 Plus و S20 Ultra در بازار موبایل مشخص شد.

چهارشنبه 23 بهمن 1398
موبايل
مراسم بزرگ و باشکوه Unpacked 2020 سامسونگ تمام شده و اسمارت فون هایی که در این مراسم معرفی شد، در کشور انگلستان و قاره اروپا پیش فروش می شود.
مراسم بزرگ و باشکوه Unpacked 2020 سامسونگ تمام شده و اسمارت فون هایی که در این مراسم معرفی شد، در کشور انگلستان و قاره اروپا پیش فروش می شود. این یعنی امکان پیش خرید خانواده پرچمدار S20 و Galaxy Z Flip برای شهروندان اروپایی وجود دارد.
از سوی دیگر اما، شهروندان آمریکایی برای پیش خرید S20+، S20 و S20 Ultra باید تا دوم اسفند ماه صبر کنند. در کشور انگلستان، اگر همین امروز این دستگاه ها را پیش خرید کنید، دستگاه شما هیجدهم اسفند ماه ارسال خواهد شد، اما شهروندان آلمانی و سایر کشور های اروپا بعد از خرید خانواده S20 باید تا بیست و سوم اسفند ماه صبر کنند. همچنین گفته شده که با پیش خرید +S20 و S20 Ultra یک جفت هدفون Galaxy Buds+ هم هدیه داده خواهد شد.
از سوی دیگر، Galaxy Z Flip از بیست و پنجم آبان ماه در خاک آمریکا در دسترس خواهد بود. اما در انگلیس و اروپا هنوز امکان پیش خرید آن وجود دارد. همچنین گفته شده این دستگاه دوم اسفند ماه در اروپا عرضه می شود ولی انگلیسی ها از بیست و چهارم بهمن آن را دریافت خواهند کرد.
در ادامه جزئیات مربوط به قیمت گذاری این اسمارت فون ها را آورده ایم. لازم به ذکر است که در ایالات متحده، S20 و S20 Plus و S20 Ultra تنها در نسخه 5G عرضه خواهند شد ولی در سایر نقاط جهان، نسخه 4G از S20 و S20 Plus هم عرضه خواهد شد. Galaxy Z Flip هم تنها در نسخه 4G عرضه خواهد شد و همه نقاط جهان هم تنها نسخه 5G از S20 Ultra را دریافت خواهند کرد.
اگر برچسب قیمت هایی که در بالا آمده کمی گران به نظر می رسند، می توانید به خرید پرچمداران سال گذشته سامسونگ هم نگاهی بیندازید که حالا به صورت موقت ارزان تر هم شده اند.


مشاهده لیست قیمت به روز گوشی های سامسونگ در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد قیمت و تاریخ عرضه و موجود شدن گوشی های Galaxy S20 وS20 Plus و S20 Ultra در بازار موبایل مشخص شد.


* الزامی
* الزامی