انتشار تصویری جدید از POCO X4 Pro دوربین 108 مگاپیکسلی این گوشی را تایید کرد

سه‌شنبه 3 اسفند 1400
موبايل
وب سایت آمازون فرانسه تصویر کاملی از گئشی جدید شیائومی پوکو ایکس 4 پرو به نمایش گذاشت
پوکو در طول MWC رویدادی را برگزار می‌کند و ما انتظار داریم که گوشی‌های هوشمند جدیدی از جمله Poco M4 Pro (نسخه 4G ) و Poco X4 Pro 5G را ببینیم. با این حال آمازون فرانسه نتوانست یک هفته دیگر صبر کند و برگه مشخصات کامل و برخی از تصاویر گوشی را امروز منتشر کرد.
با نگاهی دقیق به ویژگی‌های این گوشی، می‌توانیم متوجه شویم که این گوشی Redmi Note 11 Pro 5G است اما با طراحی متفاوت در پشت و امضای رنگ زرد Poco.
گوشی Poco X4 Pro 5G دارای چیپست اسنپدراگون 695 و صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. قاب پشتی نیز  میزبان یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی میباشد.
ظرفیت باتری Poco X4 Pro 5G  برابر با 5000 میلی آمپر ساعت است، در حالی که شارژ آن تا 67 وات می باشد  و در 41 دقیقه شارژ کامل می شود.
ما انتظار داریم Poco X4 Pro 5G با رابط کاربری خود با Redmi Note 11 Pro متفاوت باشد - ما انتظار داریم یک لانچر پوکو در بالای MIUI 13 مبتنی بر اندروید 11 در این گوشی  ارائه شود.
آمازون Poco را با حافظه 256 گیگابایتی فهرست کرده است، اما نسخه های دیگری نیز ممکن است در دسترس باشند. این رویداد برای 28 فوریه برنامه ریزی شده است و باید تا آن زمان منتظر باشیم برای تایید اطلاعاتمان در مورد این گوشی



مشاهده بهترین قیمت گوشی های شیائومی در ایران

نظرات کاربران در مورد انتشار تصویری جدید از POCO X4 Pro دوربین 108 مگاپیکسلی این گوشی را تایید کرد


* الزامی
* الزامی