اعضای گوشی های سری جدید Poco X4 معرفی شدند.

شنبه 6 آذر 1400
موبايل
همانطور که می دانید شرکت Poco این روزها سخت در حال کار روی X4 و X4 NFC است.
همانطور که می دانید شرکت Poco این روزها سخت در حال کار روی X4 و X4 NFC است. در ضمن لازم به ذکر است که نسخه اول در کشور هند عرضه خواهد شد و نسخه دوم، نسخه جهانی خواهد بود.
امروز اما جزئیات بیشتری پیرامون این دو دستگاه به دستمان رسیده است. در ضمن این را هم متوجه شده ایم که سری Poco X4 در واقع متشکل از 4 عضو خواهد شود.
در کنار نسخه هایی که نام بردیم، قرار است دو نسخه Poco X4 Pro و Poco X4 GT هم عرضه شود تا همه نسخه های X3 جانشین خود را داشته باشند.
بنابر یک افشاگر معتبر، Poco X4 NFC در اوایل سه ماهه اول سال میلادی آینده یعنی دی تا اسفند ماه در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. Poco X4 معمولی هم در همین دوره زمانی در کشور هند عرضه خواهد شد.
Poco X4 GT هم فقط در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد و به کشور هند نخواهد رسید. زمان عرضه این محصول هم هنوز مشخص نیست ولی می توان با اطمینان گفت که بعد از X4 های استاندارد روانه بازار خواهد شد. در آخر نوبت به Poco X4 Pro می رسد که در کشور هند هم عرضه خواهد شد ولی مشخص نیست که دقیقا در چه زمانی این اتفاق می افتد. بنابراین احتمالا در سال 1400 شاهد عرضه آن نخواهیم بود.
خانواده Poco X3 موفقیت بسیار خوبی کسب کرده است، مخصوصا X3/NFC و X3 Pro. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که جانشین های این دو دستگاه نیز می توانند موفقیت پدران خود را تکرار کنند یا خیر. در ضمن در شایعه دیگری آمده که احتمالا Poco X4/NFC نسخه ریبرند شده Redmi Note 11 Pro خواهد بود.

نظرات کاربران در مورد اعضای گوشی های سری جدید Poco X4 معرفی شدند.


* الزامی
* الزامی