تصاویر رسمی از گوشی Poco M4 Pro 4G منتشر شد

دوشنبه 9 اسفند 1400
گوشی جدید شیائومی پوکو ام 4 پرو 4G در تاریخ 28 فوریه به صورت رسمی رونمایی خواهد شد
پوکو شیائومی در نوامبر گذشته از Poco M4 Pro 5G رونمایی کرد و نسخه 4G خود را در تاریخ 28 فوریه با نام Poco M4 Pro 4G  معرفی خواهد کرد. پوکو اخیراً تعدادی از ویژگی های M4 Pro را تأیید کرده است، از جمله صفحه نمایش 6.43 اینچی FullHD+ 90Hz Super AMOLED با حداکثر روشنایی 1000 نیت، بلندگوهای استریو دوگانه، و Poco Launcher 2.0 و رابط کاربری و بدون تبلیغات.

Poco M4 Pro شبیه به مدل 5G به نظر می رسد زیرا دارای یک سوراخ پانچ و جزیره دوربین در پشت است که در عرض گوشی قرار دارد. با این حال، این جزیره اکنون "پوکو" را به صورت افقی نوشته و خانه سه دوربین است. ما در اینجا به واحدهای 64 مگاپیکسلی اولیه، 8 مگاپیکسلی فوق عریض (FOV 118 درجه) و ماکرو 2 مگاپیکسلی نگاه می کنیم، در حالی که دوربین سلفی از سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده می کند.
پوکو M4 پرو در رنگ‌های مشکی، زرد پوکو و آبی سرد عرضه خواهد شد. ضخامت آن 8.09 میلی متر، وزن آن 179.5 گرم و دارای رتبه IP53 خواهد بود. یکی از تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط پوکو حاکی از آن است که M4 Pro علیرغم داشتن صفحه نمایش AMOLED از حسگر اثرانگشت کناری بهره می برد.
پوکو هنوز پردازنده و باتری را که با M4 Pro دریافت خواهیم کرد، فاش نکرده است، اما این شرکت قول داده است که فردا جزئیات بیشتری را در مورد این گوشی به اشتراک بگذارد


مشاهده لیست قیمت به روز گوشی های شیائومی در ایران

نظرات کاربران در مورد تصاویر رسمی از گوشی Poco M4 Pro 4G منتشر شد


* الزامی
* الزامی