گوشی جدید Xiaomi Mi 10 Ultra بالاترین امتیاز دوربین را از DxOMark را گرفت!

چهارشنبه 22 مرداد 1399
موبايل
گوشی جدید شیائومی به حکمرانی هوآوی در کسب مقام اول دوربین گوشی ها پایان داد
تیم DxOMark پروسه بررسی و ارزیابی Xiaomi Mi 10 Ultra را به پایان رساند و آن را در صدر جدول اسمارت فون های جهان قرار داد. امتیاز کلی این دستگاه 130 بود که شامل امتیاز 142 در عکاسی و 106 در فیلمبرداری می شود.
این بررسی عملکرد همه سنسور های دستگاه را به طور جداگانه و در شرایط مختلفی زیر ذره بین قرار داد و به طول کلی ایرادی از آن ها پیدا نکرد. دوربین اصلی و دوربین تله فوتو با زوم 2 برابری نتایج بسیار خوبی ارائه دادند ولی این دوربین های فوق عریض و پریسکوپ Mi 10 Ultra است که آن را متمایز کرده است.
طبق اعلام DxOMark، دوربین فوق عریض بیشترین زاویه دید بازار را دارد که با فاصله کانونی 12 میلی متری، از نظر جزئیات و نویز کمتر عملکرد بسیار بهتری از لنز 13 میلی متری Galaxy S20 Ultra را به نمایش می گذارد. این دوربین فوکوس خودکار هم دارد که در دوربین هایی با این زاویه دید بسیار کمیاب است.
Xiaomi Mi 10 Ultra یک ساختمان دوربین ناهمگون دارد که به این صورت است: یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با لرزشگیر اوپتیکال، فوکوس خودکار تشخیص فاز و سنسور 1/3.2 اینچی با تکنولوژی Quad Bayer، یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اوپتیکال 2 برابری، یک دوربین پریسکوپ با زوم اوپتیکال 5 برابری و سنسور 1/2.0 اینچی و یک دوربین فوق عریض 20 مگاپیکسلی با عریض ترین زاویه دید بازار و سنسور بزرگ و فوکوس خودکار این ساختمان دوربین را تشکیل داده است. 


مشاهده لیست قیمت به روز انواع گوشی در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد گوشی جدید Xiaomi Mi 10 Ultra بالاترین امتیاز دوربین را از DxOMark را گرفت!


امیر حسن
1399/05/23 10:41

این گوشی عالیه


* الزامی
* الزامی