گوشی جدید Mi 11 Ultra شیائومی به مجهز سنسور 50 مگاپیکسلی GN2 سامسونگ است.

چهارشنبه 6 اسفند 1399
موبايل
همانطور که احتمالا می دانید، شیائومی قصد دارد Mi 11 Ultra را با یک ساختمان دوربین سه گانه و یک نمایشگر ثانویه کوچک در بخش پشتی تولید و معرفی کند.
همانطور که احتمالا می دانید، شیائومی قصد دارد Mi 11 Ultra را با یک ساختمان دوربین سه گانه و یک نمایشگر ثانویه کوچک در بخش پشتی تولید و معرفی کند. حالا بنابر گفته افشا کننده معروف، Ice Universe، این گوشی هوشمند جدید اولین دستگاهی خواهد بود که از سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN2 سامسونگ که روز گذشته معرفی شد، استفاده می کند.
شایعه شده بود که Mi 11 Ultra شیائومی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد که اعتبار بیشتری به خبر قبلی می دهد. شیائومی در سال گذشته همکاری های زیادی با غول تکنولوژی کره ای داشته و همواره سنسورهای آن ها را قبل از هر شرکت دیگری در محصولات خود گنجانده است.
در ژانویه 2019، Redmi Note 7 اولین گوشی دنیا لقب گرفت که از دوربین 48 مگاپیکسلی استفاده می کند که این به لطف سنسور GM1 سامسونگ محقق شده بود. بعد از آن Redmi Note 8 Pro اولین گوشی مجهز به دوربین 64 مگاپیکسلی با سنسور GW1 لقب گرفت و بعد از آن هم Mi CC9 Pro یا همان Mi Note 10 عرضه شد که سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL HMX در آن تعبیه شده بود.
امید است که عرضه Mi 11 Ultra از همتای نسل قبلی گسترده تر باشد، چرا که کاربران زیادی اشتیاق دارند که توانایی های این سنسور جدید را از نزدیک تست کنند.


مشاهده لیست قیمت به روز انواع گوشی  موبایل در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد گوشی جدید Mi 11 Ultra شیائومی به مجهز سنسور 50 مگاپیکسلی GN2 سامسونگ است.


* الزامی
* الزامی