Galaxy Buds2 سیستم ضد نویز خواهد داشت.

چهارشنبه 16 تیر 1400
موبايل
قرار نبود که Galaxy Buds2 سیستم ضد نویز یا همان ANC داشته باشند، حداقل این خبری بود که در ابتدا به دستمان رسیده بود.
قرار نبود که Galaxy Buds2 سیستم ضد نویز یا همان ANC داشته باشند، حداقل این خبری بود که در ابتدا به دستمان رسیده بود. حالا افشاکننده معروف Ice Universe مدارکی بر خلاف این ادعا ارائه کرده است.
همانطور که در اسکرین شات زیر مشخص است، Buds 2 از ANC پشتیبانی خواهند کرد. در حال حاضر، فقط Galaxy Buds Pro و Galaxy Buds Live سیستم ضد نویز داشتند و Buds و Buds+ فقط از سیستم کاهش نویز محیطی استفاده می کردند.
اما حالا مشخص شده که Buds2 هم این قابلیت را خواهند داشت و از تیپ های سیلیکونی که در تصاویری که قبلا فاش شده بود هم انتظار وجود چنین قابلیتی می رفت. اینجاست که حالت Ambient Sound وارد می شود. این قابلیت باعث می شود که صدای اطراف به گوش شما منتقل شود و هنگام صحبت با یک شخص به شدت به کار می آید. این قابلیت حتی در Buds اورجینال هم قابل دسترس بود.
به هر حال Galaxy Buds2 قرار است که بیس بهتری هم داشته باشد. در بررسی تخصصی خود گفته بودیم که Buds اورجینال بیس بسیار ضعیفی داشتند و با بررسی دوباره حتما به این ارتقای کیفیت اشاره کرده و آن را بررسی خواهیم کرد. بعید است که Buds2 از نظر کیفیتی همانند Buds Pro باشد، چرا که نسخه پرو سیستم اسپیکر 2 طرفه با درایور 11 میلی متری دارد که به عنوان ووفر هم کار می کند. ولی بیس بهبود یافته در متعادل سازی قیمت ایده خوبی به نظر می رسد.
شایعات حاکی از آن است که Galaxy Buds2 در آمریکا با برچسب قیمت 150 تا 170 دلار و در اروپا با قیمت 180 تا 200 یورو به فروش خواهد رسید. این برچسب قیمت ها مخصوصا با تخفیف هایی که در Buds Pro ایجاد شده، بسیار نزدیک به آن هاست. Buds2، پرچمداران تاشوی جدید و چند ساعت هوشمند تا چند روز دیگر معرفی خواهند شد.



نظرات کاربران در مورد Galaxy Buds2 سیستم ضد نویز خواهد داشت.


* الزامی
* الزامی