تصاویری از طرح مفهومی گلکسی نوت 8 با نمایشگر 6.4 اینچی فاش شد-غیررسمی

شنبه 26 فروردین 1396
موبايل
اخیرا چند عکس جدید از طرح مفهومی گوشی‌هوشمند گلکسی نوت ۸ سامسونگ فاش شده است.

غیر رسمی
تصاویر جدیدی از نمونه‌ی مفهومی فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ به‌تازگی توسط طراحی به نام بنجامین گسکین در توییتر منتشر شده است. این گوشی از نظر ظاهری شباهت زیادی به گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۸۸ دارد و فقط از نظر ابعاد کمی بزرگ‌تر است. البته نمی‌توان زیبایی این سبک طراحی را انکار کرد و به نظر می‌رسد سامسونگ پایه‌های زبان طراحی جدید خود را به درستی بنا کرده است.
بنجامین معتقد است که گلکسی نوت ۸ به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی Infinity با رزولوشن 4K مجهز خواهد بود که نسبت تصویری آن هم ۱۸ به ۹ است. علاوه بر این، فبلت پرچمدار بعدی سامسونگ از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد و در بخش پشتی آن هم شاهد دوربین دوگانه خواهیم بود. از دیگر ویژگی‌های پیش‌بینی شده برای نوت ۸ می‌توان به بلندگوهای استریو اشاره کرد. تعبیه کردن این امکانات در گلکسی نوت ۸ مسلما توجهات زیادی را به سمت این محصول جلب می‌کند. در حال حاضر هنوز نمی‌دانیم که سامسونگ چگونه قلم اس‌پن را در نوت ۸ جای خواهد داد و احتمال دارد که قلم استایلوس این محصول بسیار باریک باشد. در هر حال با توجه به منابعی که سامسونگ در اختیار دارد، به‌نظر می‌رسد طراحان و مهندسان این کمپانی یک راه‌حل مناسب برای قلم گلکسی نوت بعدی ارائه خواهند داد.
از آنجا که هم اکنون گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۸ پلاس نیز با نمایشگری ۶.۲ اینچی تولید شده. به نظر می‌رسدسامسونگ باید تلاش بیشتری انجام دهد تا تفاوت بین گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت ۸۸ را بیشتر کند تا بدین  طریق افراد بیشتری نسبت به خرید این فبلت ترغیب شوند.
نظر شما در این مورد چیست؟ 


مجتبی بو الحسنی

نظرات کاربران در مورد تصاویری از طرح مفهومی گلکسی نوت 8 با نمایشگر 6.4 اینچی فاش شد-غیررسمی


* الزامی
* الزامی