افشای تصویری منتسب به دوربین گلکسی نوت ۸ سامسونگ

پنج‌شنبه 15 تیر 1396
موبايل
کمتر از چند ماه به رونمایی از جدیدترین پرچمدار کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۸ باقی مانده

هر چه به زمان برگزاری کنفرانس اختصاصی این شرکت نزدیک‌تر می شویم، اطلاعات بیشتری در خصوص این محصول جدید به بیرون درز می کند.

در همین رابطه امروز، یکی از کاربران فیس بوک، با انتشار تصویری در این شبکه اجتماعی ادعا کرد که دوربین گلکسی نوت ۸ با چنین طراحی در این گوشی تعبیه خواهد شد. وی همچنین، تصاویری به اصطلاح مطبوعاتی از این گوشی را نیز منتشر و اعلام کرد که گلکسی نوت ۸ با این شکل و شمایل رونمایی می شود. به نظر می رسد که این ادعا چندان هم به دور از واقعیت نباشد چرا که طبق شایعاتی که تا به امروز در خصوص این گوشی به بیرون درز کرده، سیستم دوربین گلکسی نوت ۸ از دو سنسور افقی و فلش LED بهره می برد و در کنار آن نیز سنسور ضربان قلب و حسگر اثر انگشت مشاهده می شد که در تصویر ارائه شده به خوبی در کنار هم جای گرفته اند.

بعید به نظر می رسد که سامسونگ بتواند در گلکسی نوت ۸ از تکنولوژی پیشرفته استفاده از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر استفاده کند؛ قابلیتی که اخیراً اپل در حال کار بر روی آن است و البته هنوز مشخص نیست که بتواند مراحل توسعه آن را کامل کند و در آیفون ۸ خود بکار گیرد. البته در این شرکت ویوو نیز در حال توسعه این فناوری است و اگر این دو شرکت موفق به تکمیل آن نشوند، احتمالاً این شرکت چینی اولین اسمارت فون مجهز به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر را عرضه خواهد کرد. با این حال، آن چه که مشخص است این است که سامسونگ امسال اولین گوشی مجهز به دوربین دوگانه خود را روانه بازار می کند.
گفتنی است در یکی دیگر از تصاویر منتشر شده از گلکسی نوت ۸ که البته درستی ادعا آن هنوز تایید نشده، آمده است که این گوشی از ورودی 3.5 میلیمتری هدفون برخوردار خواهد بود. قابلیتی که اخیراً در برخی پرچمداران امسال مشاهده نمی شود و همین مسئله، علامت سوال بزرگی را در ذهن علاقه‌مندان به این برند کره ای بوجود آورده بود که با انتشار این تصویر، می توان گفت که خبری از حذف ورودی هدفون در گلکسی نوت ۸ نخواهد بود.


توجه: مطالب و تصاوير درج شده در  اين خبر بر اساس شايعه ها و شنيده ها می باشد و ممکن است در هنگام معرفی رسمی محصول  مشخصات و تصاوير آن  با مواردی که ذکر شد متفاوت  باشد


قیمت روز گوشیهای سامسونگ کوجود در بازار ایران را
اینجا ببینید

نظرات کاربران در مورد افشای تصویری منتسب به دوربین گلکسی نوت ۸ سامسونگ


* الزامی
* الزامی