مقایسه ابعاد گلکسی نوت 8 در برابر گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار

پنج‌شنبه 12 مرداد 1396
موبايل
به تازگی رندرهایی از گوشی گلکسی نوت 8 در فضای وب منتشر شده که گفته می شود طراحی نهایی فبلت جدید سامسونگ به همین شکل و شمایل خواهد بود

. این اطلاعات توسط اوان بلاس، یکی از معتبرترین افشاکننده های اطلاعات گوشی های هوشمند منتشر شد و از این رو، می توان در خصوص درستی این اطلاعات، با اطمینان بیشتری سخن گفت.

همچنین، با توجه به جزییاتی که در خصوص ابعاد و همچنین مشخصه های فنی به کار رفته در این گوشی منتشر شده، تصاویری مبتنی بر نرم افزار CAD از گلکسی نوت 8 طراحی شده که در ادامه قصد داریم تا با این تصاویر، فبلت پرچمدار سری نوت سامسونگ را با دیگر گوشی های قدرتمند موجود در بازار البته از لحاظ ابعاد، مورد مقایسه قرار دهیم

.

گلکسی نوت 8 در برابر گلکسی نوت 7 و گلکسی اس 8 پلاس

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، گلکسی نوت 8 با طول 162.5 میلیمتری خود، از لحاظ قد و قواره بلندتر از گلکسی اس 8 پلاس و عرض آن نیز حدود یک میلیمتر بیشتر از این گوشی است. در واقع، گلکسی نوت 8 از نمایشگر بزرگ تر 6.3 اینچی بهره می برد که این مسئله به خوبی در تصویر قابل رویت است. و اما در مقایسه با گلکسی نوت 7، باید گفت که گلکسی نوت 8 تقریبا یک سانتیمتر بلندتر از مدل سال قبل خود است، اما هر دو از عرضه یکسانی بهره می برند.

گلکسی نوت 8 در برابر آیفون 7 پلاس و گوگل پیکسل XL


گلکسی نوت 8 در برابر پرچمدار اپل به نام آیفون 7 پلاس، هم قدبلندتر است و هم از بدنه ای با ضخامت کمتر برخوردار است. این تفاوت در مقایسه با پیکسل XL بیشتر به چشم می آید به طوری که پرچمدار گوگل از نمایشگر کوچک تری بهره می برد و همین مسئله، موجب شده تا گلکسی نوت 8 از لحاظ ابعاد، یک سروگردن بالاتر از این گوشی قرار گیرد.

و اما در تصویر زیر گلکسی نوت ۸ را به همراه قلم S Pen مشاهده می کنید
این روزها بسیاری از علاقه‌مندان به محصولات هوشمند، منتظر رونمایی و آمدن گلکسی نوت 8 به بازار هستند. گفته می شود که این اشتیاق بالا، بیشتر به دلیل اتفاقاتی است که سال گذشته، برای گلکسی نوت 7 پیش آمد و طولی نکشید که این گوشی از سطح بازار جمع آوری شد. از این رو، دست علاقه مندان به مدل نوت در سال گذشته خالی ماند. حال مدل امسال با قابلیت ها و ویژگی های جدیدو البته متفاوتی با نمونه های قبلی در راه است و می تواند نگاه هر خریداری را به خود جلب کند.

قیمت به روز انواع گوشیهای  سامسونگ در بازار ایران را اینجا ببینید

نظرات کاربران در مورد مقایسه ابعاد گلکسی نوت 8 در برابر گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار


* الزامی
* الزامی