تیم AnTuTu بنچمارک اسمارت فون های معروف معرفی شده در MWC را منتشر کرد

یک‌شنبه 11 اسفند 1392
موبايل
در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۴ شاهد معرفی چندین اسمارت فون بسیار خوب بودیم. علاوه بر پرچمدارهای سامسونگ و سونی، شرکتی چون اچ تی سی نیز چند اسمارت فون جدید معرفی کرد. ال جی هم فبلت جدید خود یعنی جی پرو ۲ را به نمایش گذاشت.
تیم AnTuTu با تست این اسمارت فون های تازه معرفی شده (بعضی از آنها) ، نتایج این دستگاه ها را در مقایسه با یکدیگر منتشر کرده که در ادامه آنها را مشاهده می کنید.
درحالیکه Samsung Galaxy S5 اسمارتفونی نبود که بسیاری انتظارش را داشتند، اما به امتیاز بسیار خوب ۳۴,۶۲۸ دست یافت. تنها اسمارت فونی که با فاصله ای بسیار کم بالاتر از این محصول سامسونگ قرار، محصول جدید سونی یعنی Sony Xperia Z2 می باشد. امتیاز این اسمارت فون ۳۴,۹۸۶ است، دستگاهی که دارای ۳ گیگابایت رم و پروسسور اسنپ دراگون ۸۰۱ می باشد.

اسمارت فون جدید ال جی یعنی LG G Pro 2 با امتیاز ۳۳,۹۹۷ در رتبه سوم قرار گرفت. در تصویر نتایج اسمارت فون هایی چون HTC Desire 816, Huawei G6, Glory X1 را مشاهده می کنید. البته به این موضوع توجه داشته باشید که این نتایج بهترین راه برای قضاوت در مورد عملکرد و بازدهی یک اسمارت فون نیست. نظر شما در مورد نتایج کسب شده چیست؟ 
آمازون اسپانیا نیز نسخه 16 گیگابایت کهکشانی پنجم سری S سامسونگ را با قیمت 730 یورو به فروش گذاشته که معادل با 600 پوند است. این قیمت‌ها با شایعات اخیر مبنی بر احتمال ارائه گلکسی ای 5 با قیمتی پایین‌تر ار گلکسی اس 4 در زمان ورودش به بازار در سال گذشته منافات دارد. گلکسی S4 در سال گذشته با قیمت 650 تا 700 دلار روانه بازارهای جهانی شد؛ بنابر این با قیمت‌های ابتدایی برای پیش‌فروش گلکسی S5، بعید به نظر می‌رسد که قیمت رسمی نهایی این تلفن کمتر از این مقدار باشد.

شایعات از این حکایت دارند که غول کره‌ای یک نسخه بهتر از گلکسی S5 را در ماه می معرفی خواهد کرد که بدنه‌ای تمام فلزی داشته و از سخت‌افزار بهتری استفاده می‌کند. احتمالا این تلفن فلزی یک دستگاه با کیفیت از سری گلکسی F سامسونگ باشد. البته این موضوع فقط در حد یک شایعه است و هیچ مدرک مستدلی مبنی بر صحت آن در دست نیست.

گلکسی S5 روز 11 آوریل (20 اسفندماه) روانه بازارهای جهانی خواهد شد و اکثر سرویس‌دهندگان مخابراتی مهم نیز نسخه ویژه خودشان را در همین روز ارائه خواهند نمود.

نظرات کاربران در مورد تیم AnTuTu بنچمارک اسمارت فون های معروف معرفی شده در MWC را منتشر کرد


* الزامی
* الزامی