انتشار نتایج تست باتری گلکسی نوت ۳ سامسونگ

شنبه 13 مهر 1392
موبايل
وبسایت GSMArena طبق معمول کار بررسی وضعیت باتری یکی از اسمارت فون های مهم بازار یعنی گلکسی نوت ۳ را انجام داده که در ادامه نتایج آن را مشاهده می کنید
وبسایت GSMArena طبق معمول کار بررسی وضعیت باتری یکی از اسمارت فون های مهم بازار یعنی گلکسی نوت ۳ را انجام داده که در ادامه نتایج آن را مشاهده می کنید. همانطور که می دانید این فبلت از یک باتری ۳۲۰۰mAh استفاده می کند.
گلکسی نوت ۳ دارای صفحه نمایش بسیار کارآمد ۵.۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن فول اچ دی و قدرتمندترین پردازنده های حال حاضر موجود در بازار است. سیستم عامل آن نیز اندروید ۴.۳ می باشد، هر چند سامسونگ از رابط کاربری سفارشی خود یعنی تاچ ویز را روی آن قرار داده است.
در بخش اول تست مربوط به تماس برروی شبکه ۳G انجام شد که گلکسی نوت ۳ به امتیاز بسیار خوبی در این بخش دست یافت، اگر چه در این بخش به رقم کمتری نسبت به رقبایی چون اکسپریا Z الترا و G Pro ال جی دست پیدا کرده است.
در بخش مرور وب که یکی از مهمترین بخش ها برای یک فبلت می باشد، شارژ گلکسی نوت ۳ بعد از ۹ ساعت و ۴ دقیقه به پایان رسید که این موضوع می تواند دستاورد بسیار خوبی برای صفحه نمایش های آمولد باشد.
در بخش پخش ویدئو، وضعیت مصرف انرژی صفحه نمایش این دستگاه بهتر از آزمون قبل مشخص می شود، جایی که این فبلت با این صفحه نمایش بزرگ خود به زمان بسیار خوب ۱۳ ساعت و ۳۲ دقیقه رسید.
با توجه به استقامت بسیار خوب این اسمارت فون در بخش استندبای، این فبلت در نهایت به امتیاز استقامت بسیار خوب ۷۵ ساعت رسید که امتیازی فوق العاده به حساب می آید. این بدان معناست که باتری این فبلت کمی بیش از سه روز در صورتی که کاربر ۱ ساعت پخش ویدئو، ۱ ساعت زمان مکالمه و ۱ ساعت زمان مرور وب در هر روز داشته باشد دوام می آورد.

نظرات کاربران در مورد انتشار نتایج تست باتری گلکسی نوت ۳ سامسونگ


* الزامی
* الزامی