نتایج تست باتری گلکسی اس ۵ سامسونگ

سه‌شنبه 19 فروردین 1393
موبايل
گلکسی اس ۵ سامسونگ یکی از مهمترین اسمارت فون هایی است که در سال ۲۰۱۴ معرفی شده است که تا مدتی دیگر برای فروش عرضه خواهد شد
 صفحه نمایش این اسمارت فون تنها کمی بزرگتر از پرچمدار قبلی است. پروسسور آن هم اسنپ دراگون ۸۰۱ می باشد، درحالیکه در پرچمدار سال گذشته آنها از پروسسور اسنپ دراگون ۶۰۰ استفاده شده بود.
سامسونگ برروی این محصول خود از ویژگی صرفه جویی در مصرف باتری با عنوان Ultra Power Saving استفاده کرده که می تواند کمک بزرگی برای افزایش عمر باتری باشد. در ادامه نتایج تست باتری گلکسی اس ۵ را مشاهده می کنید. لازم به ذکر است که باتری این دستگاه ۲۸۰۰mah می باشد. همچنین در تست های انجام شده از ویژگی فوق استفاده نشده است.
در بخش تماس برروی شبکه های ۳G، اسمارت فون Galaxy S5 بیش از ۲۱ ساعت دوام دارد که در این بخش اسمارت فون HTC One M8 را کنار می زند. اما حدود ۳ ساعت پشت سر پرچمدار سال گذشته ال جی یعنی G2 است.
در بخش مرور وب، پرچمدار سامسونگ به زماه ۹ ساعت و ۳۶ دقیقه دست پیدا میکند که در این بخش باز هم بالاتر از پرچمدار HTC و پایین تر از G2 ال جی خواهد بود. در تست پخش ویدئو گلکسی اس ۵ به زمان ۱۱ ساعت و ۵ دقیقه دست پیدا میکند و این تنها بخشی است که HTC One M8 بالاتر از پرچمدار سامسونگ ایستاده است. در این بخش G2 حدود ۴۵ دقیقه دوام بیشتری دارد.

در مقایسه با پرچمدار سال گذشته سامسونگ، در بخش مکالمه Galaxy S5 حدود ۳ ساعت بیشتر و در بخش مرور وب حدود ۲ ساعت بیشتر دوام دارد، اما در بخش ویدئو ۱ ساعت عمر کمتری دارد. نمره استقامت این اسمارت فون ۷۲ ساعت می باشد که با این امتیاز بین گلکسی اس ۴ و گلکسی نوت ۳ قرار می گیرد.

نظرات کاربران در مورد نتایج تست باتری گلکسی اس ۵ سامسونگ


* الزامی
* الزامی