جزئیاتی از دوربین Galaxy A82 فاش شد.

دوشنبه 2 فروردین 1400
موبايل
شرکت سامسونگ هفته گذشته دو عضو بسیار مهم از خانواده میان رده Galaxy A در سال 2021 یعنی Galaxy A52 و Galaxy A72 را معرفی کرد.
شرکت سامسونگ هفته گذشته دو عضو بسیار مهم از خانواده میان رده Galaxy A در سال 2021 یعنی Galaxy A52 و Galaxy A72 را معرفی کرد. اما اینطور که پیداست کار این کمپانی هنوز با سری A تمام نشده، چرا که در خبرها آمده که احتمالا در آینده ای نزدیک این شرکت Galaxy A82 را معرفی و روانه بازار خواهد کرد.
Galaxy A82 در واقع یک نسل را رد کرده و مستقیما بعد از Galaxy A80 سال 2019 می آید. اگر یادتان باشد باید بگوییم که آن دستگاه یک راه بسیار خلاقانه و جدید برای استفاده از دوربین سلفی و اصلی داشت و ساختمان دوربین پشتی آن با چرخشی 180 درجه به جلو بر می گشت. این سیستم در آن زمان بسیار جدید و جالب بود و چیزی نبود که بتوان به طور معمول در دستگاه های دیگر دید.
هنوز مشخص نیست که A82 هم به این سیستم مجهز خواهد شد یا خیر، ولی طبق یک شایعه جدید، دوربین اصلی این دستگاه یک سنسور 64 مگاپیکسلی است که از این نظر درست شبیه به A52 / A52 5G / A72 می باشد. البته لازم به ذکر است که سنسور تعبیه شده در A82 ساخت شرکت سونی است، بنابراین به احتمال زیاد با IMX686 طرف هستیم.
در بنچمارکی که چندی پیش فاش شده بود، مشخص شد که Galaxy A82 از چیپست اسنپدراگون +855 که دو سال پیش معرفی شده بود، استفاده می کند. البته احتمال دارد نسخه تقویت شده این دستگاه هم از چیپست اسنپدراگون 860 استفاده کند. چیپستی که هنوز به طور رسمی معرفی نشده ولی قرار است قوی ترین پردازنده 4G جهان باشد.
اینطور که پیداست A82 در ابتدا در کشور کره جنوبی معرفی و عرضه خواهد شد و هنوز مشخص نیست که بازارهای جهانی هم آن را دریافت می کنند یا خیر.

نظرات کاربران در مورد جزئیاتی از دوربین Galaxy A82 فاش شد.


* الزامی
* الزامی