گوشی جدید Galaxy M51 سامسونگ با باتری خارق العاده 7000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

دوشنبه 10 شهریور 1399
موبايل
در ماه های گذشته، Galaxy M51 سامسونگ سوژه اخبار و شایعات زیادی بوده و تیزری که هفته گذشته از طرف سامسونگ منتشر شد، انتظار داشتیم که این دستگاه اولین بار در کشور هند معرفی شود
 ولی سامسونگ هواداران خود را غافلگیر کرد و  به طور رسمی  Galaxy M51 را از طریق وبسایت سامسونگ در کشور آلمان معرفی شد.
البته، شایعات تا درصد زیادی حقیقت داشتند و مشخصات فنی چیز غافلگیر کننده ای ندارد. اصلی ترین قابلیت این میان رده باتری عظیم 7000 میلی آمپر ساعتی آن است که با یک بار شارژ از طریق شارژر 25 واتی خود، می تواند تا 2 روز کامل را دوام آورد. چیپست تعبیه شده در دستگاه اسنپدراگون 710 است. البته صفحه مشخصات این دستگاه تنها یک چیپست هشت هسته ای را معرفی کرده که با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با microSD همراه شده است.
نمایشگر 6.7 اینچی این دستگاه از نوع Super AMOLED است که رزولیشن FH+ دارد و اسکنر اثر انگشت آن هم در بخش کناری تعبیه شده است.
ساختمان دوربین چهارگانه بخش پشتی از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با زاویه دید 123 درجه ای و یک دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور سنجش عمق 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین تعبیه شده در حفره نمایشگر مرکزی این دستگاه هم کیفیت 32 مگاپیکسلی دارد.


در حال حاضر، این دستگاه در مرحله پیش فروش با برچسب قیمت 360 دلاری است. رنگ های در دسترس این میان رده سفید و مشکی است و گفته می شود که از تاریخ 31 شهریور عرضه خواهد شد.



بهترین قیمت روز انواع گوشی موبایل در ایران 

نظرات کاربران در مورد گوشی جدید Galaxy M51 سامسونگ با باتری خارق العاده 7000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد


* الزامی
* الزامی