عرضه Galaxy A21s سامسونگ در هند

چهارشنبه 28 خرداد 1399
موبايل
Galaxy A21s ماه گذشته معرفی شد و در کشور روسیه هم عرضه شده است. بازار دیگری که قرار است این دستگاه را دریافت کند، کشور هند است و قرار است که فرایند فروش این اسمارت فون از امروز، بیست و هشتم خرداد ماه آغاز شود.
Galaxy A21s ماه گذشته معرفی شد و در کشور روسیه هم عرضه شده است. بازار دیگری که قرار است این دستگاه را دریافت کند، کشور هند است و قرار است که فرایند فروش این اسمارت فون از امروز، بیست و هشتم خرداد ماه آغاز شود. این دستگاه یک نمایشگر 6.5 اینچی HD+ از نوع Infinity-O و چیپستی هشت هسته ای با فرکانس 2 گیگاهرتز دارد و باتری عظیمی هم انرژی آن را تامین می کند.
قلب تپنده این میان رده جدید، Exynos 850 است که با فناوری 8 نانومتری توسعه یافته است. این چیپست دو رشته چهار هسته ای دارد که سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتزی دارند و حافظه رم آن ها نیز 3 تا 4 گیگابایت است.
در بخش پشتی این دستگاه، چهار لنز دوربین تعبیه شده است که به شکل حرف L در کنار هم چیده شده است و ترتیب آن ها نیز به این صورت است: یک لنز 48 مگاپیکسلی اصلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی. در حفره نمایشگر این دستگاه نیز یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی تعبیه شده است.
مهمترین ویژگی این اسمارت فون اقتصادی، باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی آن است که می تواند با توان 15 واتی از طریق پورت USB-C بخش زیرین، شارژ شود.


خرید گوشی با بهترین قیمت در بازار موبایل ایران

نظرات کاربران در مورد عرضه Galaxy A21s سامسونگ در هند


* الزامی
* الزامی