با قیمت و مشخصات گوشی جدید سامسونگ Galaxy A31 آشنا شوید

چهارشنبه 6 فروردین 1399
موبايل
گوشی جدید گلکسی A31 سامسونگ با دوربین 48 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد
 Galaxy A31 سامسونگ از راه رسید تا اندکی کلاس به بازار اسمارت فون های اقتصادی اضافه کند. در مقایسه به Galaxy M31  تازه معرفی شده، این دستگاه به لطف نسبت تصویر طویل تر نمایشگر 6.4 اینچی و Super AMOLED، اندکی جذاب تر به نظر می رسد. همچنین این دستگاه به جای اسکنر سنتی بخش پشتی، از یک سنسور زیر نمایشگر استفاده می کند.
نمایشگر این دستگاه رزولیشن 1080p+ دارد و برای تعبیه دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی آن هم یک بریدگی قطره ای U شکل در نمایشگر ایجاد شده است. نسبت تصویر 20:9 نماینده سری A باعث شده تا 2 میلی متر از M31 باریک تر و اندکی نازک تر و سبک تر هم باشد.
دوربین چهارگانه بخش پشتی Galaxy A31  از نظر ظاهر و عملکرد کامل شبیه به دستگاه سری M است. این ساختمان دوربین از یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و اندازه پیکسل 0.8 میکرو متری، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی تشکیل شده که البته یک سنسور سنجش عمق 5 مگاپیکسلی هم برای ثبت پرتره و بوکه به این معادله اضافه شده است.
سامسونگ هنوز اطلاعات و جزئیاتی پیرامون چیپست این دستگاه منتشر نکرده ولی اطلاعات فاش شده از بنچمارک ها خبر از تعبیه چیپست MediaTek Helio P65 می دهند. این چیپست دو هسته Cortex-A75 دارد که نسبت به A73 های درون M31، جدیدتر و قوی تر هستند. اگرچه، رقابت پردازشی بین این دو دستگاه بسیار نزدیک خواهد بود.
به هر حال، نسخه پایه این دستگاه دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود که البته کاربران می توانند نسخه 6/128 گیگابایتی آن را هم خریداری کنند. شیار کارت حافظه خارجی هم در این محصول تعبیه شده که می تواند تا 512 گیگابایت کارت های microSD را پشتیبانی کند.
تامین انرژی Galaxy A31 بر عهده یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند از طریق پورت USB-C با توان 15 واتی شارژ شود. این دستگاه در رنگ های مشکی، آبی، قرمز و سفید عرضه خواهد شد که البته حاشیه های کناری و ساختمان دوربین پشتی همه رنگ ها مشکی است. تاریخ عرضه و قیمت این محصول هم در آینده ای نزدیک به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.
اگر بخواهیم A31 و M31 را به صورت مختصر مقایسه کنیم باید بگوییم که نماینده سری M دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با سنسور بزرگتر و دیافراگم f/1.8 دارد، دوربین سلفی آن هم 32 مگاپیکسلی است و یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی هم آن را روشن نگاه می دارد. همچنین نسخه پایه آن هم 6/64 گیگابایتی است.


مشاهده قیمت به روز انواع گوشی موبایل در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد با قیمت و مشخصات گوشی جدید سامسونگ Galaxy A31 آشنا شوید


* الزامی
* الزامی