با قیمت و مشخصات گوشی جدیدGalaxy A21s سامسونگ آشنا شوید

جمعه 26 اردیبهشت 1399
بعد از چند خبر و شایعه، سرانجام سامسونگ از Galaxy A21s رونمایی کرد.
بعد از چند خبر و شایعه، سرانجام سامسونگ از Galaxy A21s رونمایی کرد. این دستگاه طراحی بسیار شبیه به Galaxy A21 دارد ولی دوربین آن بهبود یافته، آپشن های حافظه رم آن بیشتر شده و باتری آن هم به 5000 میلی آمپر ساعت افزایش یافته است.
این دستگاه از یک نمایشگر 6.5 اینچی Infinity-O با رزولیشن +HD استفاده می کند. در سمت چپ و بالای این نمایشگر یک حفره برای تعبیه دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی تعبیه شده و نسبت تصویر پنل هم 20:9 است. در بخش پشتی، یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 همراه شده و جمع آوری اطلاعات عمق صحنه هم بر عهده یک سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی دیگر می باشد. در بخش پشتی همچنین یک اسکنر اثر انگشت هم قرار گرفته است.
قلب تپنده این دستگاه یک چیپست 8 هسته ای با سرعت کلاک 2 گیگاهرتزی است که با 3، 4 یا 6 گیگابایت رم همراه شده و حافظه داخلی آن هم 32 و 64 گیگابایت است که البته با کارت حافظه microSD قابل افزایش است.
این دستگاه از رابط کاربری OneUI Core استفاده می کند که مبتنی بر اندروید 10 توسعه یافته است. تامین انرژی دستگاه نیز بر عهده یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند با توان 15 واتی شارژ شود.
Galaxy A21s در رنگ های مشکی، سفید، آبی و قرمز و با قیمت پایه 200 یورویی عرضه خواهد شد. گفته می شود که از 30 خرداد، این اسمارت فون در بازار های جهانی عرضه خواهد شد.



مشاهده لیست قیمت به روز انواع گوشی در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد با قیمت و مشخصات گوشی جدیدGalaxy A21s سامسونگ آشنا شوید


* الزامی
* الزامی