انتشار اخبار جدیدی پیرامون سری پرچمداران Huawei Mate 40 هواوی

چهارشنبه 28 خرداد 1399
موبايل
اگر همه چیز همانطور که برنامه ریزی شده بود پیش برود، سری پرچمداران Huawei Mate 40 تا مهر ماه امسال معرفی خواهد شد، ولی این به معنای آن نیست که برای اخبار و شایعات هنوز زود است.
اگر همه چیز همانطور که برنامه ریزی شده بود پیش برود، سری پرچمداران Huawei Mate 40 تا مهر ماه امسال معرفی خواهد شد، ولی این به معنای آن نیست که برای اخبار و شایعات هنوز زود است. حالا در خبری که به تازگی به دستمان رسیده، اطلاعاتی راجع به دوربین اصلی این دستگاه فاش شده که می تواند نکاتی مهمی را روشن کند.
بر اساس منابعی که در زنجیره تامین قطعات هواوی کار می کنند، یک دوربین 108 مگاپیکسلی جدید با یک لنز بسیار پیشرفته در حال ساخت است که قرار است در Mate 40 و Mate 40 Pro تعبیه شود. منظورم از لنز پیشرفته، یک ماژول 9P است که وظیفه دارد تنزل کیفیت و بهم ریختگی های تصاویری که توسط سنسور 108 مگاپیکسلی ثبت می شود را، جبران کند. از این روز انتظار می رود که کیفیت تصاویر ثبت شده با این لنز، از دستگاه های دیگری که مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی هستند، بسیار بهتر باشد.
تغییرات و بهبود های دیگری هم در ساختمان دوربین این پرچمدار ها ایجاد شده است، ولی اطلاعات پیرامون آن ها در هاله ای از ابهام است. این خبر در رابطه با دوربین Mate 40 ها اما از آنجاییکه از طرف یک منبع آگاه است، به حقیقت نزدیک تر است. بنابراین برای اخبار و اطلاعات بیشتر باید کمی بیشتر صبر کنیم.


لیست قیمت به روز و آنلاین گوشی  در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد انتشار اخبار جدیدی پیرامون سری پرچمداران Huawei Mate 40 هواوی


* الزامی
* الزامی