تصاویر زنده Redmi 9 لو رفت؛ طراحی شبیه به Redmi K30

شنبه 17 خرداد 1399
موبايل
هفته گذشته، برخی از مشخصات فنی خانواده Redmi 9 را مشاهده کردیم و حالا اولین تصاویر زنده از قوی ترین عضو این گروه، یعنی Redmi 9 در فضای مجازی منتشر شده است.
هفته گذشته، برخی از مشخصات فنی خانواده Redmi 9 را مشاهده کردیم و حالا اولین تصاویر زنده از قوی ترین عضو این گروه، یعنی Redmi 9 در فضای مجازی منتشر شده است. در بخش پشتی این دستگاه، سه لنز دوربین به صورت عمودی در مرکز تعبیه شده و زیر آن هم یک سنسور اسکنر اثر انگشت دیده می شود. البته یک دوربین دیگر و فلش LED هم در کنار ساختمان دوربین قرار گرفته است.
این ساختمان دوربین و ترکیب کلی بسیار شبیه به Redmi K30 و Redmi K30i است که همین طراحی دایره ای ساختمان دوربین با چینش عمودی دارند. اگرچه چینش دوربین ها و محل تعبیه LED و سنسور اثر انگشت، اندکی طراحی Redmi Note 8 Pro را هم یادآوری می کند.
در این تصویر، Redmi 9 در دو رنگ سبز و بنفش دیده می شود. در نسخه سبز رنگ، متنی در کنار ساختمان دوربین دیده می شود در حالیکه نسخه دیگری این متن را ندارد، این یعنی احتمالا این دستگاه ها واقعی نیستند، بلکه تنها ماکت هایی از دستگاه هستند.



خبری که در Weibo منتشر شده بود حاکی از آن بود که قلب تپنده این دستگاه یک چیپست Helio G80 است که اندکی با مشخصات فنی نسل قبلی متفاوت است، چرا که آن از چیپست G70 ساخت مدیاتک استفاده می کرد. سایر مشخصات فنی این دستگاه هم نمایشگر 6.53 اینچی با رزولیشن 1080p و دوربین چهارگانه 13 و 8 و 5 و 2 مگاپیکسلی می باشد.
تامین انرژی این دستگاه بر عهده یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی است که با توجه به اینکه چیپست Helio G80 است، بنابراین احتمالا توان شارژ هم 18 وات خواهد بود.

خرید و فروش گوشی با بهترین قیمت در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد تصاویر زنده Redmi 9 لو رفت؛ طراحی شبیه به Redmi K30


* الزامی
* الزامی