مشخصات فنی و تصاویری از Redmi Note 9T فاش شد.

جمعه 12 دی 1399
موبايل
تعجبی ندارد اگر بدانید که شرکت زیر مجموعه شیائومی یعنی Redmi، در حال کار بر روی یک میان رده دیگر است.
تعجبی ندارد اگر بدانید که شرکت زیر مجموعه شیائومی یعنی Redmi، در حال کار بر روی یک میان رده دیگر است. چیزی که مایه تعجب است، این نکته است که بر خلاف برند اصلی یعنی Mi، به نظر می رسد که گوشی های ردمی قصد ندارند از عدد 9 بالاتر بروند.
چرا که گوشی بعدی این شرکت، Redmi Note 9T نام دارد و باز هم خبری از 10 در آن نیست. قرار است این دستگاه جدیدترین عضو از خانواده بسیار پر جمعیت، گیج کننده و شلوغ Redmi Note 9 باشد. این خانواده شامل Redmi Note 9, Redmi Note 9S, Redmi Note 9 Pro, Redmi Note 9 4G, Redmi Note 9 5G, Redmi Note 9 Pro 5G و Redmi Note 9 Pro Max می باشد که هر کدام با تفاوت های اندکی عرضه شده اند.
با وجود این شباهت ها و آشفته بازار سری Note 9، تصاویری از میان رده Redmi Note 9T منتشر شده که در بالا مشاهده می کنید و اینطور که به نظر می رسد از چیپست Dimensity 800U ساخت شرکت مدیاتک استفاده می کند. امروز هم تصویری از وبسایت Geekbench 5 منتشر شد که این دستگاه را با رم 4 گیگابایتی، اندروید 10، امتیاز تک هسته ای 598 و امتیاز چند هسته ای 1760 نشان می دهد.
با اینکه صفحه بنچمارکی که در بالا مشاهده می کنید، تنها شماره مدل دستگاه را به نمایش می گذارد، ولی به لطف مجوز NBTC که ماه گذشته منتشر شد، می دانیم که شماره مدل M2007J22G در واقع متعلق به Redmi Note 9T است. لازم به ذکر است که حرف G انتهای این کد یعنی این دستگاه فقط در کشور چین عرضه نخواهد شد. البته عرضه این دستگاه در کشورهای دیگر هنوز در هاله ای از ابهام است.
از آنجاییکه سال 2020 به اتمام رسیده است، می توان با اطمینان گفت که این دستگاه اوایل سال 2021 به بازار عرضه خواهد شد.


مشاهده لیست قیمت به روز انواع گوشی موبایل در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد مشخصات فنی و تصاویری از Redmi Note 9T فاش شد.


* الزامی
* الزامی