گوگل از پیکسل بوک رونمایی کرد؛ حس تجربه‌ای متفاوت از کار با لپ‌تاپی قدرتمند

پنج‌شنبه 13 مهر 1396
لپ تاپ
کمپانی گوگل شب گذشته و جریان کنفرانسی اختصاصی، از لپ تاپ جدیدی تحت عنوان پیکسل بوک رونمایی کرد که در حال حاضر به عنوان پیشرفته‌ترین لپ تاپ تولید شده توسط این کمپانی به شمار می رود.
این لپ تاپ از سیستم عامل Chrome OS بهره می برد و وزن بدنه آن بسیار سبک است. طول عمر باتری این محصول برابر با 10 ساعت عنوان شده و گفته می شود که آپدیت های منظم بروزرسانی خواهد شد. همچنین، دستیار دیجیتالی گوگل اسیستنت نیز در پیکسل بوک به کار رفته که برای اولین بار در این لپ تاپ تعبیه شده است.
این محصول از مشخصات سخت افزاری قدرتمندی نیز بهره می برد به طوری که کاربران می توانند مدل های مختلفی از آن را در قطعات سخت افزاری متفاوت خریداری نمایند. پردازنده پیکسل بوک در دو مدل CORE I5 و CORE I7 عرضه می شود و حافظه رم آن را تا 16 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی آن را نیز تا 512 گیگابایت می توان ارتقا داد.
ابعاد نمایشگر این لپ تاپ برابر با 12.3 اینچ عنوان شده که علاوه بر لمسی بودن، از قابلیت چرخش به پشت و تبدیل شدن به یک تبلت نیز برخورداراست. ضخامت بدنه پیکسل بوک 10.3 میلیمتر و وزن آن 1.1 کیلوگرم عنوان شده است.
باتری به کار رفته در این محصول، از قابلیت شارژ سریع از طریق درگاه usb-c بهره می برد به طوری که تنها با 15 دقیقه شارژ کردن، می توان تا 2 ساعت از این لپ تاپ استفاده کرد. این محصول همچنین به یک قلم هوشمند واکام نیز مجهز شده که از تاخیر 10 میلی ثانیه ای، تغییر زاویه تا 60 درجه و تشخیص 2000 سطح فشار برخوردار است.
از دیگر قابلیت های به کار رفته در پیکسل بوک می توان به INSTANT TETHER اشاره کرد که امکان اتصال خودکار لپ تاپ به دیتای گوشی های پیکسل را بدون نیاز به اعمال هیچگونه تنظیمات فراهم می کند. عرضه این لپ تاپ از 31 اکتبر و  قیمت لپ تاپ  پیکسل بوک گوگل از  999 دلار آغاز خواهد شد. گفتنی است قیمت قلم این لپ تاپ برابر با 99 دلار تعیین شده که می بایست به صورت جداگانه خریداری شود

مشاهده لیست قیمت به روز لپ تاپ در ایران






نظرات کاربران در مورد گوگل از پیکسل بوک رونمایی کرد؛ حس تجربه‌ای متفاوت از کار با لپ‌تاپی قدرتمند


* الزامی
* الزامی