لنوو از لپ تاپ جدید ThinkPad T570 رونمایی کرد

چهارشنبه 8 دی 1395
لپ تاپ
اگر به دنبال لپ تاپی هستید که با استفاده از آن کارهای اداری خود را انجام دهید و می خواهید که با لپ تاپ های دانشجویی متفاوت باشد، لنوو امروز محصول تازه ای برای شما دارد: لپ تاپ ThinkPad T570
به این ترتیب، مجموعه لپ تاپ های سری ThinkPad لنوو بیش از پیش گسترش می یابد. اگر مایل به دانستن مشخصات این لپ تاپ هستید با ما همراه باشید.
اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که می خواهید لپ تاپی مناسب برای کارهای اداری خود داشته باشید که از قابلیت های امنیتی بالایی برخوردار باشد، جالب است بدانید لپ تاپ جدید T570 دارای حسگر اثر انگشت و و دوربین مادون قرمزی است که می توانند امنیت شما به هنگام تایید هویت را افزایش دهند. همچنین، عمر باتری این لپ تاپ به شانزده ساعت می رسد که بسیار جالب توجه است و می توان یک روز کاری بدون دغدغه از آن استفاده کرد.
از جمله دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به بکارگیری جدیدترین پردازنده های سری Core I Intel در کنار 32 گیگابایت حافظه رم DDR4، یک ترابایت حافظه داخلی و ویندوز 10 Pro اشاره کرد. کارت گرافیک این لپ تاپ از نوع NVIDIA GeForce 940MX با دو گیگابایت رم مجازی است.
نمایشگر این لپ تاپ 15.6 اینچ و از نوع فول اچ دی است. مدلی از آن بدون ویژگی صفحه لمسی عرضه می شود که می توان آن را هم طوری تنظیم کرد که تفکیک پذیری UHD داشته باشد. قیمت پایه این لپ تا 949 دلار اعلام شده و امکان خرید آن از فوریه 2017 فراهم خواهد شد.



نظرات کاربران در مورد لنوو از لپ تاپ جدید ThinkPad T570 رونمایی کرد


* الزامی
* الزامی