اکسپریا C5 اولترا معرفی شد

دوشنبه 12 مرداد 1394
موبايل
نمایشگر ۶ اینچ فول اچ‌دی، پردازنده MT6752 مدیاتک و لبه‌های باریک
سونی گوشی‌ هوشمند اکسپریا C5 اولترا و نسخه دیگری از همین گوشی را که از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند، معرفی کرد. اکسپریا C5 اولترا کوچکترین لبه‌هایی که تاکنون در یک گوشی اکسپریا دیده شده را در اختیار دارد.

 گوشی هوشمند اکسپریا C5 اولترا  رکورد نسبت نمایشگر به گوشی را که مدت‌ها در اختیار اکسپریا ZL‌ بود، شکسته است. نسبت نمایشگر به گوشی در اکسپریا C5 اولترا ۷۵.۹۳ درصد است که پیش از این اکسپریا ZL  با نسبت تصویر به بدنه 74.93  درصد بهترین گوشی سونی از این نظر بود.
اکسپریا C5 اولترا مجهز به نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، دوربین اصلی پشتی ۱۳ مگاپیکسلی، پردازنده ۱.۷ گیگاهرتزی  MT6752  مدیاتک، 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی است. سونی برای تامین انرژی مورد نیاز این فبلت ۶ اینچی باتری ۲۹۳۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته است.
 شاید نکته جالب در مورد این گوشی هوشمند دوربین‌های دوقلوی آن باشد. سونی علاوه بر دوربین قسمت پشتی  برای نمای جلوی گوشی و ثبت تصاویر با کیفیت سلفی نیز از همان دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پشت گوشی استفاده کرده است. همچنین سونی فلاش دوربین را در کنار دوربین جلوی این گوشی تعبیه کرده است تا  ثبت تصاویر واضح‌تر سلفی در نور کم امکان پذیر باشد. اگر می‌خواهید بهتر متوجه بزرگی این گوشی هوشمند شوید باید بگوییم که ابعاد آن ۱۶۴.۲ در ۷۹.۶ در ۸.۲ میلیمتر است و ۱۸۷ گرم وزن دارد. این گوشی هوشمند قاب فلزی دارد و در سه رنگ سیاه، سفید و سبز نعنایی  به بازار عرضه خواهد شد.
با توجه به بزرگی این فبلت ۶ اینچی سونی قابلیت کار با یک دست را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته و  این قابلیت هم برای کاربران راست دست و هم چپ دست قابل استفاده است. این گوشی هوشمند از شبکه 4G‌ پشتیبانی می‌کند و طبق ادعای سونی باتری آن تا ۲ روز پاسخگوی نیاز کاربران خواهد بود و می‌تواند تا ۷ ساعت و ۴۷ دقیقه ویدیو پخش کند. سونی تاکید کرده است که با استفاده از قابلیت اولترا استامینا استفاده از باتری بهینه‌تر شده و امکان افزایش ماندگاری شارژ باتری حتی بیش از موارد ذکر شده هم وجود دارد

سونی در نظر دارد تا اکسپریا C5 اولترا را در اوایل شهریور  در برخی بازارهای منتخب عرضه کند. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

محسن کریمی

نظرات کاربران در مورد اکسپریا C5 اولترا معرفی شد


محمد
1394/05/15 18:54

اگراین گوشی بیاد خیلی خیلی ایرانیان استقبال از ان گوشی سونی c5استقبال خواهندکرد


* الزامی
* الزامی