تصاویری جدید از گوشی های سونی اکسپریا XA2 ULTRA و اکسپریا L2 منتشر شد

جمعه 15 دی 1396
موبايل
سونی امسال قصد دارد تا از گوشی های جدید سری اکسپریای خود پرده بردارد
و بر اساس آخرین افشاگری های اکانت توییتری OnLeaks@، این شرکت به زودی از دو اسمارت فون جدید به نام های اکسپریا XA2 اولترا و اکسپریا L2 رونمایی خواهد کرد.
در همین رابطه، این منبع افشاگر تصاویری را مبتنی بر طراحی CAD از این گوشی منتشر کرده که بر اساس آن، مدل اکسپریا XA2 اولترا از ابعادی معادل 162.5 در 80 در 9.5 میلیمتر برخوردار خواهد بود.
از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می توان به نسبت ابعاد 16:9 و نمایشگر 6 اینچی اشاره کرد. گفته می شود که رزولوشن نمایشگر اکسپریا XA2 اولترا برابر با 1080p خواهد بود و مجهز به اسنپدراگون 630، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.
دوربین سلفی این گوشی به سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود که برای اولین بار در سری اکسپریا XA مشاهده می شود. در قسمت پشتی نیز از یک سنسور 21 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. مدل کوچک‌تر یعنی اکسپریا XA2 با نمایشگر 5 اینچی و ابعاد 141.6 در 70.4 در 9.6 میلیمتری عرضه شده است.
همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، سنسور اثر انگشت به قسمت پشتی منتقل شده و دلیل این تصمیم نیز، حاشیه های کناری باریک این گوشی عنوان شده است. با این حساب، اکسپریا XA2 اولترا به عنوان اولین گوشی مجهز به سنسور اثر انگشت پشتی سونی روانه بازار خواهد شد.
.

مشاهده قیمت به روز گوشی های سونی در بازار ایران


در رابطه با مدل دوم یعنی اکسپریا L2 نیز باید گفت که این گوشی از مشخصات احتمالی همچون پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 630 و رم 4 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. نرم افزار این گوشی نیز مبتنی بر اندروید نوقا پیش‌بینی شده اما با توجه به سابقه درخشان سونی در عرضه بروزرسانی های نرم افزاری، نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.
گفته می شود که اکسپریا L2 به نمایشگر 5.5 اینچی مجهز خواهد بود و میزان رزولوشن این نمایشگر نیز برابر با 720p پیش‌بینی شده است. هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان دقیق رونمایی و قیمت این دو محصول به بیرون درز نکرده است.



نظرات کاربران در مورد تصاویری جدید از گوشی های سونی اکسپریا XA2 ULTRA و اکسپریا L2 منتشر شد


* الزامی
* الزامی