دوربین Galaxy S22 Ultra با لنز Super Clear می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد

یک‌شنبه 17 بهمن 1400
موبايل
طبق شایعات دوربین گوشی گلکسی اس 22 اولترا پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل های قبل خود خواهد داشت
یوتوبر  Jimmy Is Promo که بیشتر در محصولات سامسونگ ویدیو می‌سازد و اغلب ویدیوهای دستی از تلفن‌های منتشر نشده ارسال می‌کند، اکنون به شایعاتی که می‌گویند Samsung Galaxy S22 Ultra آینده دارای لنز SuperClear خواهد بود، دامن زده است 


احتمالاً سامسونگ سری گلکسی اس 22 را در جریان رویداد Unpacked 9 فوریه معرفی خواهد کرد و ستاره این نمایشگاه بدون شک گلکسی اس 22 اولترا خواهد بود که به احتمال زیاد دارای طراحی مشابه گلکسی نوت، از جمله اسلات قلم اس است.


اگرچه انتظار می‌رود این گوشی همان مگاپیکسل گلکسی اس 21 سال گذشته را داشته باشد، هنوز چیزهای زیادی از جمله سنسورهای جدید و بهبود یافته و همچنین لنز SuperClear فوق‌الذکر وجود دارد.

آیا Galaxy S22 Ultra ما را از شر لنز خلاص می کند؟

Jimmy Is Promo تکرار می کند که لنز SuperClear در بالای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی قرار می گیرد و به گوشی کمک می کند تا تصاویر بهتری را بدون انعکاس ایجاد کند. این مطابق با گزارش اخیر است که می گوید دوربین پشتی می تواند تصاویر روشن تری را بدون بازتاب ذخیره  کند.
این می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد زیرا انعکاس  لنز حتی  بهترین گوشی های هوشمند اپل و گوگل را در امان نگذاشته است. اکثر گوشی‌های هوشمند دارای عناصر پلاستیکی لنز هستند که واقعاً کارایی خوبی برای مقابله با جرقه‌های لنز ندارند.


مشاهده لیست قیمت به روز گوشی های سامسونگ

نظرات کاربران در مورد دوربین Galaxy S22 Ultra با لنز Super Clear می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد


* الزامی
* الزامی