انتشار جزئیاتی پیرامون Mi Mix 4 و Mi Pad 5 شیائومی

سه‌شنبه 19 مرداد 1400
موبايل
شرکت شیائومی فردا یک مراسم بزرگ برگزار خواهد کرد. مراسمی که انتظار داریم دستگاه های هیجان انگیزی مثل Mi Mix 4 و تبلت Mi Pad 5 معرفی شوند.
شرکت شیائومی فردا یک مراسم بزرگ برگزار خواهد کرد. مراسمی که انتظار داریم دستگاه های هیجان انگیزی مثل Mi Mix 4 و تبلت Mi Pad 5 معرفی شوند. گوشی هوشمند Mi Mix 4 در گذشته با یک دوربین زیر نمایشگر دیده شده بود و امروز هم این شرکت دو تیزر جدید منتشر کرده که این تکنولوژی را به خوبی نشان می دهد.
این تبلت هم در چند خبر خود را نشان داده و شرکت سازنده هم مدعی شده بود که اسپیکرهای این گجت کیفیت بسیار بالایی خواهد داشت و یک کیبورد و قلم استایلوس هم برای آن ساخته شده است.
حالا تصویری از Mi Mix 4 منتشر شده که اطلاعاتی که از گذشته می دانستیم را تایید می کند، یعنی استفاده از یک ساختمان دوربین چهارگانه ولی بدون نمایشگر ثانویه همچون Mi 11 Ultra. انتظار می رود که این ساختمان دوربین از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک دوربین پریسکوپ و یک دوربین فوق عریض تشکیل شود.
البته شایعاتی هم منتشر شده بود که این دستگاه یک سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN1 ساخت سامسونگ خواهد گرفت، بنابراین باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم کدام خبر صحت دارد.
در رابطه با تبلت Mi Pad جدید هم در خبرهایی که روز شنبه منتشر شد، متوجه وجود یک کیبورد شده بودیم و امروز هم تصویری از این تبلت منتشر شده که طراحی کامل آن را نشان می دهد. طراحی این بخش دوربین این دستگاه از نوع دو دایره ای است که در گذشته Mi و Redmi های این شرکت دیده بودیم.
این تبلت در وبسایت Geekbench هم دیده شده و مشخص شده که چیپست تعبیه شده در آن اسنپدراگون 870 است. شماره مدل این دستگاه M2105K81AC است که امتیاز 1008 را در تست تک هسته ای و 3273 را در تست چند هسته ای گرفته است.
بزرگترین اطلاعات ناشناخته در رابطه با این دو دستگاه قیمت آن هاست. این هم چیزی است که فردا در مراسم معرفی محصول بزرگ شیائومی خواهیم فهمید.



خرید گوشی شیائومی با بهترین قیمت در ایران

نظرات کاربران در مورد انتشار جزئیاتی پیرامون Mi Mix 4 و Mi Pad 5 شیائومی


* الزامی
* الزامی