تصویری جدید از نمونه اولیه گوشی Mi Mix 3 شیائومی منتشر شد

جمعه 3 آذر 1396
موبايل
تقریبا دو ماه پیش، کمپانی شیائمی از گوشی Mi Mix 2 رونمایی کرد و اکنون نوبت به انتشار خبرها و شایعات مربوط به پرچمدار جدید متعلق به این خانواده یعنی Mi Mix 3 رسیده است

به تازگی تصویری جدید منتسب به این گوشی در فضای مجازی منتشر شده که نمونه اولیه می میکس 3 را نشان می دهد. البته ممکن است طراحی نهایی این گوشی با آنچه که در تصویر مشاهده می کنید، متفاوت باشد. با این حال، انتظار می رود که این گوشی از حاشیه نمایشگر کمتری نسبت به می میکس 2 برخوردار باشد.
همچنین، تمامی دکمه های فیزیکی این گوشی به سمت راست بدنه منتقل خواهند شد و چهار گوشه آن به صورت گرد طراحی خواهد شد. در این تصاویر، بلندگوی ویژه صدای مخاطب و دیگر سنسورهای گوشی، در قسمت پشتی مشاهده می شوند که بعید به نظر می رسد شیائومی از این طراحی در نسخه نهایی این گوشی استفاده کند. با این حال، باید منتظر ماند و تصاویر و خبرهای مرتبط بعدی را برای پی بردن به درستی این تصاویر دنبال کرد.
همانطور که می دانید، می میکس 2 هم اکنون به عنوان یکی  از پیشرفته ترین گوشی های شیائومی به حساب می آید و به ویژگی هایی همچون بدنه فلزی و سرامیکی، پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 835، رم  6 و 8 گیگابایتی و رزولوشن نمایشگر فول اچ دی پلاس مجهز شده است.

بهترین قیمت گوشی های شیائومی در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد تصویری جدید از نمونه اولیه گوشی Mi Mix 3 شیائومی منتشر شد


* الزامی
* الزامی