گوشی جدید و قدرتمند Xiaomi Mi 11 روانه بازارهای جهانی شد.

سه‌شنبه 21 بهمن 1399
موبايل
شیائومی جدیدترین پرچم دار خود گوشی می 11 را وارد بازارهای جهانی کرد
همانطور که انتظار می رفت، شرکت شیائومی سرانجام Mi 11 خود را روانه بازارهای بین المللی کرد که البته این دستگاه تفاوت های اندکی با نمونه چینی خود دارد. این کمپانی همچنین اعلام کرد که این دستگاه در رنگ جدیدی هم عرضه خواهد شد.
اصلی ترین تغییر این دستگاه نسبت به مدل چینی غیبت نسخه 12/256 گیگابایتی و همچنین شارژر 55 واتی GaN در جعبه دستگاه است. البته کاربران چینی اگر بخواهند می توانند شارژر 65 واتی GaN را به صورت رایگان دریافت کنند. به جز این، با همان دستگاه نسخه چینی با اسنپدراگون 888 و نمایشگر 6.81 اینچی AMOLED و 10 بیتی با رزولیشن QHD+ و نرخ ریفرش 120 هرتزی روبرو هستیم. نسخه های قابل خریداری این دستگاه 8/128 و 8/256 گیگابایتی هستند. با اینکه این قابلیت جدید نیست ولی شیائومی در رابطه با سنسور ضربان قلب تعبیه شده در اسکنر اثر انگشت جزئیات زیادی را با خبرنگاران در میان گذاشت. البته این کمپانی در مراسم برگزار شده در چین در رابطه با این قابلیت سخنی به میان نیاورد، ولی در مراسم بین المللی این قابلیت را به طور کامل شرح داد.
دوربین اصلی این گوشی یک سنسور 108 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 است، در حالیکه دوربین دوم هم از نوع فوق عریض و 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 می باشد. یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 هم در ساختمان دوربین پشتی به چشم می خورد. این در حالی است که دوربین سلفی تعبیه شده در حفره کوچک نمایشگر هم یک سنسور 20 مگاپیکسلی است. تامین انرژی این گوشی بر عهده یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی است که به صورت بیسیم می تواند با توان 50 واتی و با کابل با توان 55 واتی شارژ شود.
نسخه پایه این گوشی جذاب با رم 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برچسب قیمت 749 یورویی دارد، در حالی که مدل 256 گیگابایتی آن با قیمت 799 دلار به فروش خواهد رفت. پیش فروش این دستگاه از ماه آینده شروع خواهد شد و عرضه آن هم در اواسط فروردین ماه خواهد بود.


مشاهده لیست قیمت به روز انواع گوشی در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد گوشی جدید و قدرتمند Xiaomi Mi 11 روانه بازارهای جهانی شد.


* الزامی
* الزامی