Xiaomi Mi 11 Lite مجوزهای بیشتری دریافت کرده است.

سه‌شنبه 21 بهمن 1399
موبايل
امروز شیائومی پرچمداران Mi 11 را به بازارهای جهانی عرضه کرد و به نظر می رسد که نسخه Lite هم به زودی معرفی خواهد شد.
امروز شیائومی پرچمداران Mi 11 را به بازارهای جهانی عرضه کرد و به نظر می رسد که نسخه Lite هم به زودی معرفی خواهد شد. حالا دستگاهی با شماره مدل M2101K9AG و با اسم تجاری Mi 11 Lite مجوز Bluetooth SIG و SIRIM یا موسسه تحقیقاتی صنعتی و استاندارد سازی مالزی را دریافت کرده است.
در این وبسایت تنها مشخص شده که این دستگاه رابط کاربری MIUI 12 و بلوتوث 5.2 و امکان پشتیبانی همزمان از دو سیمکارت را دارد. مجوز های وبسایت مالزی همچنین مشخص کرده که این دستگاه ارتباط GSM و LTE دارد و امکان پشتیبانی از شبکه 5G را ندارد. البته این به معنای آن نیست که این گوشی حتما از 5G بی بهره است، چرا که در کشورهای آسیای میانه هنوز شبکه های 5G وجود ندارد و به کارگیری آن تا سال 2022 به تاخیر افتاده است.
تاکنون اخبار ضد و نقیضی راجع به Mi 11 Lite در فضای مجازی منتشر شده، به عنوان مثال برخی معتقدند که این دستگاه دوربین پریسکوپ نخواهد داشت، در حالیکه عده دیگری معتقدند که این دستگاه دوربین زوم 5 برابری خواهد داشت. البته اگر دوربین تله فوتو Mi Note 10 در این محصول استفاده شده باشد، یعنی هر دو گروه درست گفته اند!
راجع به چیپست تعبیه شده در گوشی هم شک و تردید هایی وجود دارد. در خبری آمده بود که قلب تپنده این دستگاه اسنپدراگون 755G است، در حالیکه در خبر دیگر مشخص شده بود که پردازش اطلاعات این دستگاه بر عهده یک اسنپدراگون 732G است.

مشاهده لیست قیمت به روز گوشی های شیائومی در ایران

نظرات کاربران در مورد Xiaomi Mi 11 Lite مجوزهای بیشتری دریافت کرده است.


* الزامی
* الزامی