گوشی جدید Poco C3 به عنوان خوش قیمت ترین گوشی Poco شیائومی معرفی شد

سه‌شنبه 15 مهر 1399
موبايل
بعد از هفته های خبر و شایعه، شرکت Poco سرانجام جدید ترین اسمارت فون خود، Poco C3 را معرفی کرد.
بعد از هفته های خبر و شایعه، شرکت Poco سرانجام جدید ترین اسمارت فون خود، Poco C3 را معرفی کرد. در واقع حرف C اول کلمه Camera به معنای دوربین است و 3 هم به تعداد لنز های دوربین در ساختمان پشتی این دستگاه اشاره دارد. اگر به طور سطحی بگوییم، این دستگاه برادر دوقلوی Redmi 9C است و این شباهت ها فقط به طراحی و رنگ ختم نمی شود. رنگ آمیزی بخش پشتی محصول پوکو دو توناژه است تا بهتر بتوان آن را در دست گرفت و همچنین اثر انگشت روی آن نماند. این دستگاه در رنگ های آبی، فیروزه ای و مشکی مات در دسترس خواهد بود.
در این دستگاه یک نمایشگر 6.53 اینچی با بریدگی قطره ای، رزولیشن HD+ و نسبت تصویر 20:9 به کار رفته است. یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، در کنار یک دوربین ماکرو 2 و یک سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی هم در ساختمان دوربین پشتی قرار گرفته است. قلب تپنده دستگاه نیز چیپست Helio G35 است که با 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت microSD همراه شده است.
این دستگاه از رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر اندروید 10 استفاده می کند و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خود را هم با شارژ سریع 10 واتی شارژ می کند.
نکته مهم این است که Poco برچسب قیمت بسیار حیرت انگیزی دارد. مدل پایه این دستگاه با رم 3 و حافظه 32 گیگابایت تنها با قیمت 102 دلار به فروش خواهد رسید. البته یک نسخه 4 و 64 گیگابایتی هم برای این دستگاه وجود دارد که 122 دلار قیمت گذاری شده و عرضه این محصول هم از 25 مهر ماه آغاز خواهد شد.


مشاهده لیست قیمت به روز گوشی موبایل در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد گوشی جدید Poco C3 به عنوان خوش قیمت ترین گوشی Poco شیائومی معرفی شد


* الزامی
* الزامی