گزارش: Samsung Galaxy S21 قلم S Pen خواهد داشت

دوشنبه 10 شهریور 1399
موبايل
به تازگی گزارشی از کشور کره جنوبی در فضای مجازی منتشر شده که مدعی است سامسونگ قصد دارد تغییرات زیادی روی پرچمداران خود اعمال کند.
 برای سری S20، غول تکنولوژی کره ای سه مدل مختلف S20 ، S20 + Plus و S20 Ultra را معرفی کرد. در حالیکه Note 20 در دو نسخه استاندارد و Ultra روانه بازار شد.
بنابر گزارشی که خبرگزاری پر آوازه The Elec Korea منتشر شده، جانشین Galaxy S20 که با نام Galaxy S21 معرفی شده،  با قلم S Pen معرفی و عرضه خواهد شد، البته تنها نسخه Ultra از این سری پرچمدار چنین قلمی خواهد داشت. انتظار می رود که خانواده S21 نیمه اول سال میلادی آینده معرفی شود. اسم رمز پرچمداران بعدی سامسونگ "بی مرز" است و در نسخه M1 و N2 و O3 ارائه خواهد شد. ظاهرا قلم های S Pen فقط به نسخه O3 تعلق دارند.
همچنین طبق گزارشات سامسونگ هنوز وجود Galaxy Note 21 برای سال آینده را تایید نکرده است. البته برخی معتقدند که هنوز برای اعلام آن بسیار زود است، ولی برخی از کارشناسان بر این باورند که سازنده برتر اسمارت فون های اندرویدی به کلی سری Note را کنار خواهد گذاشت و به جای آن Galaxy Z Fold 3 را با قلم های S Pen ارائه خواهد کرد. این ادعا همچنین می تواند به این معنا باشد که سامسونگ خانواده S را در نیمه اول و Z Fold/Z Flip را در نیمه دوم سال میلادی آینده معرفی و عرضه خواهد کرد.
با بهبودها و پیشرفت های تولید انبوه شیشه های فوق باریک UTG، سامسونم در حال حاضر می تواند ماهانه 600.000 نمایشگر تاشو تولید کند و قصد دارد که تا پایان سال گنجایش خود را به 1 میلیون نمایشگر در ماه برساند. ممکن است سامسونگ به اندازه نوت ها، دستگاه انعطاف پذیر نفروشد ولی حاشیه سود بسیار بالای دستگاه های تاشو میتواند تعداد فروش کمتر آن ها را جبران کند. با وجود قلم های استایلوس در خانواده S21، ممکن است این پرچمداران هم فروش بیشتری را تجربه کنند.
شرکت سامسونگ همین حالا هم پرچمداران زیادی ارائه داده و کمتر کردن تعداد آن ها ایده بدی نیست. اما نظر شما درباره حذف کلی خانواده گلکسی نوت و قرار دادن قلم S Pen در Z Fold 3 گران تر چیست؟

مشاهده لیست قیمت به روز گوشی های سامسونگ در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد گزارش: Samsung Galaxy S21 قلم S Pen خواهد داشت


* الزامی
* الزامی