قیمت خانواده Galaxy S21 در اروپا مشخص شد.

پنج‌شنبه 4 دی 1399
موبايل
اوایل این ماه بود که قیمت سری پرچمداران Galaxy S21 سامسونگ در کشور هند مشخص شد و این نکته مشخص شد
اوایل این ماه بود که قیمت سری پرچمداران Galaxy S21 سامسونگ در کشور هند مشخص شد و این نکته مشخص شد که پرچمداران امسال از نظر قیمتی تفاوتی با Galaxy S20 سال گذشته نخواهند داشت. البته، منابع آگاه و قابل اعتماد مدعی هستند که قیمت این دستگاه ها در قاره اروپا بسیار متفاوت خواهد بود.
خبر خوب این است که نسخه استاندارد یعنی Galaxy S21 و Galaxy S21 + Plus  ارزان تر خواهند بود، در حالیکه خبر بد این است که Galaxy S21 Ultra  گران تر از همتای سال قبل فروخته خواهد شد. نسخه پایه Galaxy S21 از 849 یورو شروع خواهد شد و قیمت نسخه پلاس هم 1049 یورو خواهد بود، در حالیکه نسخه اولترا با برچسب قیمت 1349 یورویی به فروش خواهد رسید. این قیمت محصولات برای نسخه پایه با حافظه 128 گیگابایتی است. برای مقایسه باید بگوییم که خانواده S20 پارسال به ترتیب 999، 1099 و 1299 دلار بودند.
قیمت نسخه هایی با حافظه بیشتر هم فاش شده اند. با پرداخت 50 یورو بیشتر، می توانید حافظه داخلی این دستگاه ها را بیشتر کنید، در حالیکه برای خریداری نسخه 512 گیگابایتی S21 Ultra باید 1529 دلار بپردازید.
اگر این گزارش صحیح باشد، باید به صحت و سقم قیمت های این دستگاه در کشور هند شک کنیم، چون قیمت محصولات در کشورهای مختلف به ندرت متفاوت می شود و این تفاوت های ناچیز هم به خاطر مالیات و نرخ تبدیل ارزها ست. باید برای مشخص شدن صحت هر کدام از این دو خبر، اندکی بیشتر صبر کنیم.



مشاهده لیست قیمت به روز گوشی سامسونگ در ایران

نظرات کاربران در مورد قیمت خانواده Galaxy S21 در اروپا مشخص شد.


* الزامی
* الزامی