قیمت Poco F2 Pro در اروپا بیش از 500 یورو خواهد بود

شنبه 17 خرداد 1399
موبايل
قیمت Poco F2 Pro چقدر خواهد بود؟ جواب این سوال 500 یورو نیست، چرا که تصاویر منتشر شده از مراسم معرفی شیائومی اینطور مشخص می کند.
قیمت Poco F2 Pro چقدر خواهد بود؟ جواب این سوال 500 یورو نیست، چرا که تصاویر منتشر شده از مراسم معرفی شیائومی اینطور مشخص می کند. در واقع پاسخ به این سوال در هاله ای از ابهام است.
وبسایت اسپانیایی Mi.com مدعی است که نسخه 6/128 گیگابایتی از این دستگاه 500 یورو خواهد بود و عرضه آن هم از هفده خرداد آغاز شده ولی در حال حاضر قیمت این محصول 530 یورو است و نسخه 8/256 گیگابایتی آن هم 600 یورو است.
نسخه فرانسوی از این وبسایت هم این دستگاه را 550 یورو می فروشد. این در حالی است که بخش آلمانی این وبسایت نسخه پایه F2 Pro را حتی تا 600 یورو افزایش داده است. ایتالیا هم قیمت پایه 600 یورو در نظر گرفته شده است. نکته جالب این است که هر سه کشور اعلام کرده که اند که در پانزدهم خرداد ماه، قیمت نسخه پایه را به 500 یورو باز می گردانند.
از طرف دیگر وبسایت GearBest مدعی است که در انبار خود در کشور فرانسه این محصول را دارد و برای نسخه پایه آن هم تنها 462 یورو طلب می کند. وبسایت AliExpress هم از انبار اسپانیا این دستگاه را 526 یورو به فروش می رساند. وبسایت آمازون آلمان هم نسخه پایه را 500 یورو قیمت گذاری کرده است، اگرچه دستگاه ها اواخر این ماه عرضه و ارسال می شوند.
نتیجه این جریان ها و نکته قابل توجه این است که اگر در اروپا زندگی می کنید و یک Poco F2 Pro می خواهید، احتمالا بهتر است که از Mi.com دوری کنید و دستگاه خود را از وبسایت های دیگر خریداری کنید.


مشاهده بهترین قیمت روز انواع گوشی موبایل شیائومی در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد قیمت Poco F2 Pro در اروپا بیش از 500 یورو خواهد بود


* الزامی
* الزامی