تماشاکنید : ویدیویی از رندر طراحی احتمالی گوشی سونی اکسپریا XZ4

پنج‌شنبه 8 آذر 1397
موبايل
Sony Xperia XZ4 دوربین پشتی سه گانه و نمایشگر طویل 6.5 اینچی خواهد داشت
شرکت سونی در رقابت افزایش تعداد دوربین های پشتی بین شرکت های سازنده گوشی، عقب مانده بود. اما به لطف Xperia XZ4 این عقب ماندگی جبران خواهد شد. تصاویر انمیشنی که از حساب های کاربری @OnLeaks و @MySmartPrice در توییتر و یوتیوب منتشر شده و منسوب به Xperia XZ4 است، نشان میدهد که این پرچمدار، سه دوربین پشتی و یک نمایشگر بزرگ در بدنه جلویی خود دارد.
اطلاعاتی از مشخصات فنی این سه دوربین در دسترس نیست اما اولین دوربین سه گانه به کار رفته در گوشی های سونی خواهد بود. Xperia XZ2 Premium، اولین گوشی با دوربین دوگانه این شرکت، از ترکیب یک سنسور 19 مگاپیکسلی اصلی با یک سنسور 12 مگاپیکسلی سیاه و سفید تشکیل شده بود. این شرکت یک گوشی دیگر با دوربین دوگانه سلفی نیز دارد که Xperia XA2 Ultra نام گرفته است. گفته شده که XZ4 در بالای نمایشگر خود تنها یک سنسور دوربین خواهد داشت
به نظر میرسد که نمایشگر XZ4 ابعادی 6.5 اینچی داشته باشد که نسبت به نمایشگر 6 اینچی Xperia XZ3 افزایش قابل توجهی را نشان میدهد. با این حال عرض این دستگاه از مدل قبلی بیشتر نبوده و تنها 73 میلی متر است. به نظر میرسد نمایشگر XZ4 نسبت تصویری بیشتر از 19.5:9 داشته باشد، با وجود طول زیاد این اسمارت فون، خوشبختانه خبری از بریدگی نمایشگر نیست.
طول این گوشی با اندازه 167 میلی متری خود از هر اسمارت فونی در بازار بیشتر خواهد بود. نکته مثبت دیگر این است که قطر آن نسبت به نسل پیشین کاهش یافته و 8.2 میلی متر شده است که با برآمدگی دوربین به 9 میلی متر میرسد.
نکته دیگر حذف اسکنر اثر انگشت پشتی است، با توجه به تغییر شکل دکمه پاور XZ4، به نظر میرسد سونی دوباره به تعبیه این اسکنر در دکمه پاور روی آورده است.

تغییر ظاهری دیگر XZ4 نسبت به مدل کلاسیک، انتقال بلندگو از حاشیه پایینی دستگاه به زیر آن است، این کار مزیت های زیادی از جمله افزایش نسبت نمایشگر به بدنه و کاهش حاشیه های دستگاه دارد، اما مشخص نیست که خریداران از این تغییر راضی و خشنود باشند.
XZ4 نیز از وجود جک هدفون بی بهره خواهد بود و در زیر دستگاه تنها یک پورت USB-C و بلندگو استریو به چشم میخورد. گفته میشود که این دستگاه در اسفند ماه امسال در کنگره جهانی موبایل شهر بارسلونا رونمایی خواهد شد.


شما را به دیدن ویدیویی از طراحی احتمالی XZ4 دعوت میکنیم:

نظرات کاربران در مورد تماشاکنید : ویدیویی از رندر طراحی احتمالی گوشی سونی اکسپریا XZ4


امیر مرادی
1397/09/09 3:58

خرید اینترنتی


* الزامی
* الزامی