رندر هایی از کیس Sony Xperia XZ4 خبر از نمایشگر فوق طویل آن میدهند.

یک‌شنبه 25 آذر 1397
موبايل
به تازگی رندر هایی از Sony Xperia XZ4 با نمایشگری طویل منتشر شده بود که بدنه پشتی آن هم میزبان دوربینی سه گانه بود
امروز هم رندر هایی از کیس محافظ گوشی  Xperia XZ4  در فضای مجازی پخش شده که این شایعه را به حقیقت نزدیک تر میکند.
این رندر های CAD، نمایشگری با نسبت تصویر 21:9 این را به نمایش میگذارند، این نسبت تصویر، تاکنون در هیچ اسمارت فونی دیده نشده و در نوع خود منحصر به فرد است.


در کنار این رندر ها اطلاعات دیگری هم منتشر شده که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید، بر خلاف کلید های صدا و شاتر عکاسی، کلید پاور بدون پوشش است، و این امر شایعه تعبیه اسکنر اثر انگشت در کلید پاور را تایید میکند. همچنین شیار اسپیکر های استریو از قسمت جلویی بدنه، به زیر گوشی تغییر مکان داده است. شیاری برای جک هدفون 3.5 میلی متری هم دیده نمیشود و تنها روزنه هایی برای تعبیه میکروفون های زیرین و بالایی ایجاد شده است
مدت زیادی نیست که شرکت سونی به تولید اسمارت فون هایی با نمایشگر های بیش از 16:9 روی آورده و حتی استفاده از دوربین دوگانه هم برای این سازنده تازگی دارد، بنابراین به نظر میرسد تغییرات اعمال شده در Xperia XZ4 نقطه عطفی در تاریخ اسمارت فون های این شرکت باشد.
کارشناسان معتقدند که بخش موبایل سونی، قصد دارد با این به روز رسانی ها، هم خود را به تولید کننده های برتر جهان رسانده و هم به جذابیت های گوشی های خود بیافزاید تا با فروش بیشتر ضرر های سال های پیش را جبران کند. Xperia XZ4 با نمایشگر فوق طویل 6.5 اینچی خود در اوایل سال 2019 عرضه خواهد شد و با توجه به تخصص سونی در تولید لنز های دوربین، ما هم هیجان زیادی داریم تا دوربین سه گانه این پرچمدار را بررسی کنیم.


مشاهده  لیست قیمت به روز انواع گوشی در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد رندر هایی از کیس Sony Xperia XZ4 خبر از نمایشگر فوق طویل آن میدهند.


* الزامی
* الزامی