استون مارتین از خودروی جدید DB11 Volante رونمایی کرد

چهارشنبه 26 مهر 1396
خودرو
کمپانی استون مارتین به تازگی از نسخه ولانته خودروی لوکس و پرچمدار خود به نام DB11 پرده برداشت
محصولی که با نام Aton Martin DB11 Volante و با اندک تغییرات ظاهری و آپشن های جدید نسبت به مدل اصلی روانه بازار خواهد شد.
مدل ولانته همانند نسخه اصلی از چهار صندلی، موتور سه مرحله ای و سیستم تعلیق مشابه بهره می برد، اما یکی از تفاوت های آن، استفاده از یک سقف جمع شونده پارچه ای در این مدل جدید است. این سقف به گونه ای طراحی شده و قادر است ظرف 15 ثانیه باز و بسته شود. اما شاید این نگرانی برای کاربران بوجود آید که این سقف نتواند آن چنان که باید و شاید عایق مناسبی برای جلوگیری از ورود صدا به داخل کابین باشد. اما آستون مارتین در واکنش به این نگرانی ها عنوان کرد که در ساخت این سقف، از پارچه هشت لایه و همچنین، جدیدترین تکنولوژی آکوستیک استفاده شده که علاوه بر عایق بودن در برابر صدا، از قدرت بالایی در نگهداری گرما و سرمای داخل کابین برخوردار است.
در خودروی DB11 از جدیدترین شاسی شرکت آستون مارتین استفاده شده که در مقایسه با شاسی به کار رفته در DB9 از استحکام و مقاومت بیشتری بهره می برد. خوشبختانه این شاسی در مدل ولانته نیز مشاهده می شود. وزن این مدل برابر با 1870 کیلوگرم عنوان شده که حدود 26 کیلوگرم کمتر از مدل DB9 ولانته است، اما با این حال، نسبت به کوپه DB11، چیزی حدود 110 کیلوگرم سنگین‌تر است.
مهندسان آستون مارتین، این خودرو را به موتور چهار لیتری V8 هشت سیلند بهره یم برد که قادر به تولید توانی معادل 510 اسب بخارو گشتاوری 680 نیوتن متر است. عملکرد این خودرو نیز در نوع خود کم نظیر است، به طوری که صفر تا صد کیلومتر آن، ظرف 4.1 ثانیه پر خواهد شد و در 8.8 ثانیه، سرعت آن به 160 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. طراحی سقف ولانته نیز به حفظ تعادل این خودرو در سرعت بالا کمک خواهد کرد


به گفته آستون مارتین، تغییرات زیادی در این مدل نسبت به مدل DB9 Volante ایجاد شده که افزایش کارایی و عملکرد این خودرو را به دنبال داشته است. قیمت این خودرو به طور تقریبی برابر با 217 هزار دلار تعیین شده که البته با اضافه شدن آپشن های سفارشی، این قیمت افزایش خواهد یافت.

مشاهده قیمت به روز انواع خودرو در بازار ایران













نظرات کاربران در مورد استون مارتین از خودروی جدید DB11 Volante رونمایی کرد


* الزامی
* الزامی