خودروی شاسی بلند کیا سورنتو 2019 معرفی شد-مشخصات +تصاویر

دوشنبه 20 آذر 1396
خودرو
شرکت کیا موتورز در جریان نمایشگاه خودروی لس آنجلس از مدل 2019 اتومبیل شاسی بلند Kia Sorento که به ویژگی های جدید و پیشرانه ارتقایافته مجهز شده، پرده برداشت.
این خودرو در نسخه های دیفرانسیل جلو و جفت دیفرانسیل عرضه خواهد شد و به دلیل اضافه شدن ردیف سوم صندلی، به یک خودروی هفت نفره تبدیل شده است.
در ساخت کابین مدل های SX و SLX این خودرو که به عنوان مدل های فول آپشن و مجهز سورنتو شناخته می شوند، از مواد باکیفیتی استفاده شده و به ویژگی هایی همچون تنظیم میزان گودی کمر بر صندلی سرنشینان جلو، استفاده از چرم ناپا (Nappa) در بخش های مختلف کابین و طراحی فضای داخلی با استفاده از دو رنگ و سیستم صوتی پیشرفته هارمان کاردون مجهز شده است
تغییراتی نیز در قسمت بیرونی ایجاد شده که از میان آن ها می توان به طراحی جدید پانل جلو و عقب، چراغ های جلوی تمام LED، چراغ های عقب مجهز به نوردهی متفاوت وچراغ مه شکن باریک‌تر LED، پد شارژ وایرلس با قابلیت پشتیبانی از گوشی های اندروید و همچنین آیفون های جدید اچل اشاره کرد. سیستم اطلاع رسانی-سرگرمی این شاسی بلند نیز بروزرسانی شده و حتی مدل پایه L این خودرو نیز به نمایشگر 7 اینچی مجهز شده است. در مدل های پیشرفته این خودرو از نمایشگر 8 اینچی استفاده شده است.

در زیر کاپوت کیا سورنتو 2019، پیشرانه 2.4 لیتری چهار سیلندر خطی مشاهده می شود که از توانایی تولید 185 اسب بخار نیرو برخوردار است. این نیرو از طریق گیربکس 6 سرعته به محور خودرو منتقل می شود.  
نسخه شش سیلندر V شکل و همچنین جفت دیفرانسیل کیا سورنتو 2019 قادرند اجسامی تا وزن 2267 کیلوگرم را با خود حمل کند. در خصوص ویژگی های امنیتی این خودرو نیز باید گفت که تمامی مدل های 2019 سورنتو به مجموعه قابلیت های امنیتی مجهز شده اند که شامل هشدار برخوردار به خودروی جلویی، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خورج از لاین و کروز کنترول آداپتیو می شوند. کیا سورنتو 2019 در پنج تریم به نام های L، LX، EX، SX و SLX عرضه خواهد شد.








نظرات کاربران در مورد خودروی شاسی بلند کیا سورنتو 2019 معرفی شد-مشخصات +تصاویر


* الزامی
* الزامی