Galaxy Z Fold3 شیار داخلی قلم S Pen نخواهد داشت.

جمعه 27 فروردین 1400
موبايل
اینطور که پیداست سومین نسل از Galaxy Fold سامسونگ، بالاخره از قلم S Pen این شرکت پشتیبانی خواهد کرد.
اینطور که پیداست سومین نسل از Galaxy Fold سامسونگ، بالاخره از قلم S Pen این شرکت پشتیبانی خواهد کرد. در سال گذشته شایعات زیادی به دستمان رسید که نشان می داد سامسونگ در حال ثبت پتنت خود است و همگی به پشتیبانی از قلم استایلوس دلالت داشتند.
حالا در تازه ترین گزارش خبرگزاری کره ای NaverNews گفته شده که در طراحی دستگاه تاشوی بعدی سامسونگ و پشتیبانی قلم S Pen، چالش های زیادی پیش روی سامسونگ است. برنامه اولیه این بود که شیار قلم S Pen همانند دستگاه های سری Galaxy Note درون دستگاه تعبیه شود ولی اینطور که پیداست Galaxy Z Fold 3 به اندازه کافی فضا برای این شیار ندارد.
در گزارش دیگری آمده بود که Z Fold3 از نسل های قبلی باریک تر و سبک تر خواهد بود که این هم در فضای بیشتر برای اضافه کردن یک قلم S Pen تناقض دارد. بنابراین به احتمال سامسونگ قلم S Pen این گوشی تاشو را همانند Galaxy S21 Ultra به یک ابزار جانبی تبدیل خواهد کرد تا کاربران برای استفاده از آن به طور جداگانه آن را خریداری کنند. کیس هایی را هم طراحی خواهد کرد تا بتوان این قلم را در آن جای داد.
گزارشات مختلف حاکی از آن است که Galaxy Z Fold3 قرار است به Galaxy Z Flip2 و Galaxy S21 FE خواهد پیوست و به عنوان محصولات جدید این شرکت در نیمه دوم 2021 معرفی خواهند شد. انتظار می رود که Z Fold3 در تابستان به تولید انبوه برسد و عرضه جهانی آن هم از اواخر تابستان آغاز خواهد شد.


خرید گوشی با بهترین قیمت در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد Galaxy Z Fold3 شیار داخلی قلم S Pen نخواهد داشت.


* الزامی
* الزامی